|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
למישהו יש מושג מאיפה אני יכול להביא את הטראקים האלה
?
DJ BaGo BootleG - 50 Cent VS. Beyonce - In da Club (DJ BaGo Blackmix 90bpm)
DJ BaGo Vs. The Tringle - Blue Sky (DJ BaGo RaPMIX 100bpm)
DJ BaGo BootleG - Acapulco - Banana boat Song (DJ BaGo BootleG Mix)
אני מוכן לשלם עליהם מצידי |
אחי הוא נמצא הרבה בפורום של ביו תיכנס לשם תתיידד איתו ואתה יודע... אולי תקבל ;) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
למישהו יש מושג מאיפה אני יכול להביא את הטראקים האלה
?
DJ BaGo BootleG - 50 Cent VS. Beyonce - In da Club (DJ BaGo Blackmix 90bpm)
DJ BaGo Vs. The Tringle - Blue Sky (DJ BaGo RaPMIX 100bpm)
DJ BaGo BootleG - Acapulco - Banana boat Song (DJ BaGo BootleG Mix)
אני מוכן לשלם עליהם מצידי |
למה אתה צריך אותם? הם עד כדי כך יפים?? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
למה אתה צריך אותם? הם עד כדי כך יפים?? |
כן אחי..........אני חייב את זה לחבר שלי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תודה אחי! אני יחפש את זה עכשיו בקאזה..
בזמן שאני מודה לך אני גם יצ'פר אותך בבדיחה שעכשיו קראתי באינטרנט:
גרוזיני אומר לחברה שלו: תבואי אלי מחר הביתה בסביבות 12 - אף אחד לא יהיה בבית...........
היא באה אליו ב 12 - ואף אחד לא היה בבית.
בדיחה מפגרת אבל היא קרעה אותי מצחוק לא יודע למה!
:tongue2 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה בדיחה אני מת פה!!!
למי שהמליץ על הקטע של מרקו וי
del c
משהו כזה
קבל ח"ח עצבני כי זה אחלה קטע!! |
|
|
| eXeTik |
חבר'ה... איך קוראים לחידוש הזה של שיר משנות ה-90 שהולך:
"Music is the vibe...
...think about the way, that we live today..."
קצב הארד כזה
ודבר שני, השיר הצרפתי הזה שהולך
et iaoooo, ashonteeeeee....
משהו כזה
חרשו עליו לא מזמן ברדיו |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ודבר שני, השיר הצרפתי הזה שהולך
et iaoooo, ashonteeeeee....
משהו כזה
חרשו עליו לא מזמן ברדיו |
kate rayn - dechente
**לא ככה כותבים את זה**
אבל זה השיר |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by warpedd_
kate rayn - dechente
**לא ככה כותבים את זה**
אבל זה השיר |
Kate Ryan-Desechantee
זההההה השם המללאא ותמצא יש לו רמיקסים ממש ממש חמודים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by itamarsan
Kate Ryan-Desechantee
זההההה השם המללאא ותמצא יש לו רמיקסים ממש ממש חמודים |
איווה! תודה... ואיך קוראים לשני?
"Music is the vibe, so open out your..."
"...think about the way, that we live today... think about the way, all that people say" |
|
|
| TTman |
אז ככה יש לי שתי טראקים שאני רוצה להשיג, אבל אני לא יודע את השם שלהם
הראשון הולך משהו עם המילים האלה
GET DOWN PUT YOUR FIT BACK ON THE GROUND
והשני הוא חידוש לשיר ישן, אבל זה רק המנגינה מהשיר הישן, באמצע הטראק יש איזה מישהו שאומר
Varraka, Riga.....
...משהו כזה, ועוד כמה מדינות שאני לא זוכר
...אז אם מישהו יודע על מה מדובר, אני אודה לו מאוד על העזרה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TTman
אז ככה יש לי שתי טראקים שאני רוצה להשיג, אבל אני לא יודע את השם שלהם
הראשון הולך משהו עם המילים האלה
GET DOWN PUT YOUR FIT BACK ON THE GROUND
והשני הוא חידוש לשיר ישן, אבל זה רק המנגינה מהשיר הישן, באמצע הטראק יש איזה מישהו שאומר
Varraka, Riga.....
...משהו כזה, ועוד כמה מדינות שאני לא זוכר
...אז אם מישהו יודע על מה מדובר, אני אודה לו מאוד על העזרה |
sound overdose - city 2 city
?
הראשון אין לי מושג :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
sound overdose - city 2 city
?
הראשון אין לי מושג :) |
לא אחי, זה לא סיטי טו סיטי, אם זה היה סיטי טו סיטי הייתי גומר במסיבה
זה ווקאל כזה של שנות ה 80, נראה לי
והראשון זה דיפ כזה, אני מכיר אותו, רק שאני לא יודע את השם שלו |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TTman
לא אחי, זה לא סיטי טו סיטי, אם זה היה סיטי טו סיטי הייתי גומר במסיבה
זה ווקאל כזה של שנות ה 80, נראה לי
והראשון זה דיפ כזה, אני מכיר אותו, רק שאני לא יודע את השם שלו |
נראה לי אתה מחפש את
funky green dogs - rise up |
|
|
|
|