|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MasterP
זה של
system of a down - chop suey |
חחחחחחחחח יא מסטול
זה היה אמור להיות לשגיא, ששאל אם מותר לבקש שירים לא טראקים
ברור שידעתי מה זה :)
בקשר לשיר שלך רועי,
זה לא
TIME AND TIME
של
FRAGMA ?! |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעתי קודם בבי יו איזה שיר שההיא שם שרה
i feel you, i something you,
blah blah blah...
time and time
ואז בסוף יש חזרה על הטיים אנד טיים |
novaspace-time_after_time?? |
|
|
| DjChook |
זה מאד מזכיר לי את פרגמה
I feel you
See you
time and time again within my heart
i knew it from the start
I feel you
See you
time and time again within my heart
we never gonna part... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקשר לשיר שלך רועי,
זה לא
TIME AND TIME
של
FRAGMA ?! |
כן אחי זה זה
היה לי פעם את השיר... אבל משום מה חשבתי שהשיר של פראגמה זה כמו שאלעד אמר
| quote: | Originally posted by elad11
novaspace-time_after_time?? |
אז שאלתי...
תודה |
|
|
| Shahar |
חבר שלי שלח לי טראק כזה שמתחיל עם מכשפות כאלה צוחקות
ב 2 דקותה ראשונות.....
ואז יש מוזיקה..
ואני חייב תשם
למישהו יש מושג?
(מי שמסכים אני יכול לשלוח לו באיסיקיו ושינסה לפענח) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Shahar
(מי שמסכים אני יכול לשלוח לו באיסיקיו ושינסה לפענח) |
Fire at will! |
|
|
| DjChook |
סעמק זה משהו עם
Witches
ררר אני לא זוכר
היה לי את זה פעם פעם
זה שיר מ 98-97 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק זה משהו עם
Witches
ררר אני לא זוכר
היה לי את זה פעם פעם
זה שיר מ 98-97 |
זה ביכלל
Baststerd
משו כזה |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Sniper
זה ביכלל
Baststerd
משו כזה |
Bastard?
גם לי זכור משהו כזה.. |
|
|
| Sniper |
היה לי את זה לא מיזמן
אני חושב שהעפתי את זה מהמחשב.. |
|
|
| yahel222 |
ממממ...2 שירים אני מחפש
אחד זה הרמיקס שהיה אתמול בטיאלוי לספיריטואל הילינג
משהו סוף חובה למצוא
והשני זה
madonna - die another day (victor calderon remix) |
|
|
|
|