|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
מממ אני מחפש גירסא פרוגרסיבית ל
marc aurel - runing
אם אני לא טועה ככה זה השם
זה דיי ישן
למישו יש מושג
? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מישהו יודע איך קוראים לקטע הזה של איילה שיש אותו בפס קול של קווין ופרי קורעים את איביזה
יש לי אותו על דיסק ואני פשוט שחכתי איך קוראים לו
:conf: |
נראה לי שזה הרמיקס של
tandu
ממנו עשו תרעש...
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ אני מחפש גירסא פרוגרסיבית ל
marc aurel - runing
אם אני לא טועה ככה זה השם
זה דיי ישן
למישו יש מושג
? |
שיט עמדתי לקנות את הוויניל עם הרמיקסים ולקחתי את זה עם דאמונד והמקורי... מ... יכול להיות שהלבישו את האקאפלה על טראק פרוגרסיב? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
שיט עמדתי לקנות את הוויניל עם הרמיקסים ולקחתי את זה עם דאמונד והמקורי... מ... יכול להיות שהלבישו את האקאפלה על טראק פרוגרסיב? |
מממ לא יודע פשוט סתם בדקתי באחד ההרדיסים היום וראיתי תסט של גיטלמן הפורגרסיב והטראק השני שהוא שם זה היה זה
תאמת שיש מצב שהוא הלביש תאקפלה
אבל זה נשמע ממש טוב ביחד |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תודה מוש וחן אבל זה לא מה שכתבתם
למרות שהמלודיה ממש דומה ל
ayla - ayla
אז יכול להיות שזה באמת הרמיקס של
tandu
אני יבדוק, תודה עודד
:cool:
*EDIT*
וואללה תודה עודד
זה באמת השיר הזה
:D |
|
|
| Sniper |
כיוון ששחכתי תפלאפון באוטו
ןשחכתי מזה ביכלל עד שניזכרתי שרועי אמר לי שהוא גם יהיה שם
אבל חפיף מסיבה הבאה |
|
|
| eXeTik |
תקשיבו רגע ל
K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
יש שם סאמפל שמתחיל ב
4:14
ככה...
הזה ברקע, אקיצר- יש טראק שמתבסס על הסאמפל הזה
איך קוראים לו?
טו טו טו טו טו טו טוווווווו... |
|
|
| oDrori |
| מחפש תשמותת של איזה 2 להיטים... מישהו יכול להביא לי ספייס להעלות את המלודיות? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מחפש תשמותת של איזה 2 להיטים... מישהו יכול להביא לי ספייס להעלות את המלודיות? |
שדר אותם אליי אני יעלה... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
גילוי עריות. |
חחחח גל מה הקשר
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
גילוי עריות. |
כן כן 4 גילוי עריות
אולי אפילו 8 |
|
|
| MoSH_MaN |
| הבנו את הקטע :rolleyes: :D ;) |
|
|
|
|