| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אנשים אני צריך עזרה דחוף!!!!!!!
שמעתי לפני כמה זמן במועדון איזה רמיקס קצבי כזה לשיר הנושא של ספיס ג'אם.השיר הזה שמנגנים תמיד במשחקי כדורסל וכאלה שהולך
everybody get up,it's time to slam now
we got a real jam goin' down
welcome to the space jam,space jam
here's your chance,do your dance ,at the space jam
ואז יש איזה אחד עם קול גס כזה ששר
come'on and slam,if you wanna jam !
קיצר כולכם בטוח מכירים את זה
השאלה איך קוראים לרימייק הזה??? |
אמן המקור הוא
Quad City DJ's
אז אולי כדאי להתחיל לחפש משם... |
|
|