TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
[29]
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 29)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כל כך ישן שכבר הדחקתי את זה... למרות שזה אחד הטראקים הראשונים שהורדתי
אני יגיד לאריאל
כבר אמרתי לו אתמול
הוא התקשר אליי לשאול
Shahar
נכון השיר שאמרתי שיש הפסקה בין המילים?
ושמאד מאד שגעתי אתכם?
אז זה:
Madonna - Die Another Day tiesto
אבל באחד הרמיקסים הטובים!!!!1
זה פשוט בן זונה :))
Shahar
quote:
Originally posted by guetag
:p
זה היה כל כך חדש שלא חשבתי שאתה מתכוון לזה
madonna - Die Another Day (Dirty Vegas Main Mix)
זה הכי טוב
לא אחי! זה לא מספיק קצבי
אני אוהב את הטייסטו רמיקס!!
Shahar
quote:
Originally posted by guetag
לא שמעתי את הטייסטו האמת...אין את זה בהאב
חח האממת היא שהיה כתוב שיצא אבל לא ראיתי.. בכל מקרה שמעתי את זה בהופעה שלו ב
gaterasher
וזה ממש בן זונה אחי
אתה מכיר את טייסטו אנלא צריך להסביר נכון?
Shahar
quote:
Originally posted by guetag
ברור אחי ;)
יש לך איסיקיו אחי?
DjChook
01-madonna_-_nobodys_perfect_(dj_tiesto_remix)-bvr.mp3
את זה יש לי...
המממ
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
01-madonna_-_nobodys_perfect_(dj_tiesto_remix)-bvr.mp3
את זה יש לי...
המממ
חח זה לא זה אחי
יצא אתמול הרמיקס ל
die another day
פשוט הוא היה nuked
DjChook
אתה והמירק שלך
חולה נפש
Shahar
:haha:
DjChook
מי רושם בכותרות של ההודעות דברים ?!?!
(אני? - נו טוב זה היה פעם אחת)
בכל מקרה, תעלה לי את זה שיש לך את זה :)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מי רושם בכותרות של ההודעות דברים ?!?!
(אני? - נו טוב זה היה פעם אחת)
בכל מקרה, תעלה לי את זה שיש לך את זה :)
אה יעני אין תגובה על מה שאמרתי... כן סבבה ... זוכר זוכר... כן...
:( :( :( :(
DjChook
חח שיחת אייסיקיוווו
בדוק שהפוסטים שלך מטומטמים
שלי לפחות מצחיקים מדי פעם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
[29]
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
Privacy Statement