|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 199)
|
View this Thread in Original format
| D_Ox |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמעתי שיר ב 99
דאנס כזה עם מגניבה קליטה
והפזמון זה
can u feel itttttttttttt
can u feel itttttttttttttt
can u feel ittttt
יש למישו מושג? |
the tamperer- can you feel it |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by D_Ox
the tamperer- can you feel it |
אחי הטראק שאתה מתכוון זה
Feel It
וזה משהו אחר:)
תודה כל מקרה |
|
|
| oDrori |
"Give Me Love, give me strength, supernatural" ...
יש למישהו מושג? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
"Give Me Love, give me strength, supernatural" ...
יש למישהו מושג? |
Tomer G - Supernatural
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי הטראק שאתה מתכוון זה
Feel It
וזה משהו אחר:)
תודה כל מקרה |
טוב זה
Jean Roch - Can You Feel It |
|
|
| ReAz |
למישהו יש מושג של מי השיר
lonely
שמושמע ב-
99fm?
זה ראפ אם אני לא טועה... בבקשה את השם המלא דחוףףף
=] |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by ReAz
למישהו יש מושג של מי השיר
lonely
שמושמע ב-
99fm?
זה ראפ אם אני לא טועה... בבקשה את השם המלא דחוףףף
=] |
אם אני לא טועה זה מה שאתה מחפש :
Tony Sunshine - Lonely |
|
|
| Sniper |
1- השיר של 013
זה עם יוסי סייאס, שיר שקט
2- עדיין אף אחד לא ענה לי
השיר מהפירסומת של אורנג' |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אם אני לא טועה זה מה שאתה מחפש :
Tony Sunshine - Lonely |
יש מצב אתה מעלה את זה אם יש לך? כי אני לא מצליח למצוא את זה...
ואני לא הולך לקנות את הדיסק כי אני לא בטוח שזה זה בכלל |
|
|
| SMoKeR |
אני מחפש טראק ישן רצח ששמעתי היום והמלודיה שלו לא יוצאת לי מהראש...אין לי סאמפל להביא לכם אבל חיברתי פחות את יותר בעצמי את המלודיה בפרוטי. יצא די מעפן אבל זה מה יש עד שתעזרו לי לזהות את זה
Untitled.rar
קטע נוסף שאני לא מצליח כבר הרבה זמן למצוא הוא
Markus Schulz Pres Elevation - Clear Blue (Airwave Remix)
אבל לא תגירסה הרגילה של אירוייב אלא גירסה אחרת שאפשר אפילו לשמוע אותה בסט הזה
04-Smith_&_Pledger_@_Global_DJ_Broadcast_Party_931_19-07-2004-www.uktranceaddict.com
מופיע שם גרסה נדירה כזאת של
Airwave+Vocals
כזאתי...הגירסא הכי מדהימה ששמעתי לטראק הזה...למישו יש מושג או שמחזיק בגירסא הזאת??? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | קטע נוסף שאני לא מצליח כבר הרבה זמן למצוא הוא
Markus Schulz Pres Elevation - Clear Blue (Airwave Remix)
אבל לא תגירסה הרגילה של אירוייב אלא גירסה אחרת שאפשר אפילו לשמוע אותה בסט הזה
04-Smith_&_Pledger_@_Global_DJ_Broadcast_Party_931_19-07-2004-www.uktranceaddict.com
מופיע שם גרסה נדירה כזאת של
Airwave+Vocals
כזאתי...הגירסא הכי מדהימה ששמעתי לטראק הזה...למישו יש מושג או שמחזיק בגירסא הזאת??? |
אני מניח שאתה פשוט מתכוון לגירסת הווקאל של אירוייב. |
|
|
| DJ Alex E. |
אנשים אני צריך עזרה דחוף!!!!!!!
שמעתי לפני כמה זמן במועדון איזה רמיקס קצבי כזה לשיר הנושא של ספיס ג'אם.השיר הזה שמנגנים תמיד במשחקי כדורסל וכאלה שהולך
everybody get up,it's time to slam now
we got a real jam goin' down
welcome to the space jam,space jam
here's your chance,do your dance ,at the space jam
ואז יש איזה אחד עם קול גס כזה ששר
come'on and slam,if you wanna jam !
קיצר כולכם בטוח מכירים את זה
השאלה איך קוראים לרימייק הזה??? |
|
|
|
|