Originally posted by guetag
השיר של התקווה של
HUMAN EVOLUTION
מישהו יכול לשלוח לי?
אישית לא אהבתי אבל יש אותו באהב אם אתה רוצה
t0xIc
אם אני ימצא אני יוריד וישלח לך
אוקי.??
רק צור איתי קשר באי סי קיו
69300521
וטיפ קטן תחפש
Hatikva
t0xIc
quote:
Originally posted by guetag
מצאתי תודה גבר
חיפשתי
Hatik
Hatikva זה לא מוצא
סבבה:]
warpedd_
למי שחיפש את השיר
עם החביבי מוסטפא..
סטירה נשיקה משהו
Giampiero Ponte - Sphynx
Shibby
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סבבה....
אני פשוט לא חושב צריכים לעשות מכל דבר סטיקי אבל סבבה...
מה זה סטיקי?
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shibby
מה זה סטיקי?
נראה לי.......
שזה כאילו ט'רד שתמיד נשאר בעמוד הראשון של הפורום!!!!!
לא משנה אם כתבו בו לפני איזה שבוע הוא עדיין ישאר בעמוד הראשון למעלה
בדרך כלל עושים סטיקי על ט'רדים חשובים ומצליחים!!!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by warpedd_
למי שחיפש את השיר
עם החביבי מוסטפא..
סטירה נשיקה משהו
Giampiero Ponte - Sphynx
חולה עליך מותק... ;)
NaOren
quote:
Originally posted by AnthemFreak
נראה לי.......
שזה כאילו ט'רד שתמיד נשאר בעמוד הראשון של הפורום!!!!!
לא משנה אם כתבו בו לפני איזה שבוע הוא עדיין ישאר בעמוד הראשון למעלה
בדרך כלל עושים סטיקי על ט'רדים חשובים ומצליחים!!!!!
יפה אמרת......
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
חולה עליך מותק... ;)
בכלל מצאת את זה בהאב?
oDrori
אחים, זה לא ממש משימת זיהוי
קיבלתי ג'וב לאיזה בת-מצווה ואני צריך להכין עם עצמי להיטים ככה... אני בקיא ברוב אבל אין לי ממש שמץ בשמות של להיטים מהצד של הניגרוז... מישהו יכול לרשום פה כמה?
godsfather
היא אומרת בקטע im all alone in bed im feeling blue"
זה מין דאנס כזה סגנון לסגו
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בכלל מצאת את זה בהאב?
מחפשים... מחפשים...
אבל עכשיו אני יודע לפחות איך קוראים לזה