return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 155)
View this Thread in Original format
Sniper
יש שיר חדש אני חושב ששמעתי פעם ראשונה בחממה ושמעתי אתמול ברדיו שוב
הוא הולך כזה

U know Pump It Up
משהו משהו Pump It up

חזק טילים!!!!!
יש למישהו מושג?
Sniper
quote:
Originally posted by guetag
Danzel - Pump It Up

תנסה את זה


זה זה:]]]
תודה אח שלי!!
שיר מומלץ בחום!#@:]

בקרוב רמיקס שלי
ronsh
quote:
Originally posted by Sniper
זה זה:]]]
תודה אח שלי!!
שיר מומלץ בחום!#@:]



אתמול שמעתי אותו במועדון
איזה חזק לפנים...
Sniper
quote:
Originally posted by ronsh
אתמול שמעתי אותו במועדון
איזה חזק לפנים...



כן אחי זה יתפשט אחושלינג ויהיה להיט אבל בטוח יתחילו לחרוש על זה
וזה מבאס...

בכל אופן שמעתי את זה אתמול בקרנף התחלתי להשתגעע
כזה קטע טוב
ronsh
quote:
Originally posted by Sniper
כן אחי זה יתפשט אחושלינג ויהיה להיט אבל בטוח יתחילו לחרוש על זה
וזה מבאס...




כמו כל שיר חזק בסצנה של המוזיקה בארץ

שיר טוב לפתוח איתו סט...
וחייבים להביא רמיקס דחוף
Sniper
quote:
Originally posted by ronsh
כמו כל שיר חזק בסצנה של המוזיקה בארץ

שיר טוב לפתוח איתו סט...
וחייבים להביא רמיקס דחוף


אני עובד על זה:]
ברגע שהאקפלה תרד לי:]]

זה הפרויקט הבא שלי

וגילי, אני מוריד אח שלי
ronsh
וואלה בהצלחה אחי

מחפש טראק ..חידוש לשיר משנות ה80
everybody dance now
גרסת דאנס חדשה ודי חמודה ששמו פה במועדונים של חיפה...
Shahar
יש טראק כזה שגוטמן וגורדון מנגנים מלא
ואומרים בו
"i wish i wish משהו my dream become true.."
ואחר כך
"i wanna force someone to hold me tight and i wish i wish for someone משהו"
skelz
http://planet.nana.co.il/redrum/a.swf

הטראק שמתנגן ברקע של זה.. יש לכם מושג? :)
Segev
quote:
Originally posted by skelz
http://planet.nana.co.il/redrum/a.swf

הטראק שמתנגן ברקע של זה.. יש לכם מושג? :)


מעניין מה בונים שם..


משהו פה פעם שמעה את
Britney Spears - Everytimem(Above & Beyond Remix)
?

Shahar
quote:
Originally posted by skelz
http://planet.nana.co.il/redrum/a.swf

הטראק שמתנגן ברקע של זה.. יש לכם מושג? :)


שאל את הבונה של האתר באיסיקיו
50581158
או
17562599

תכתוב פה תשם אחר כך
dj-eyali
חברה מישהו יכול לתת לי רשימה של שירים הכי חמים שהולכים עכשיו במועדונים שירים חזקים ככה
????:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement