יש שיר חדש אני חושב ששמעתי פעם ראשונה בחממה ושמעתי אתמול ברדיו שוב
הוא הולך כזה
U know Pump It Up
משהו משהו Pump It up
חזק טילים!!!!!
יש למישהו מושג?
Sniper
quote:
Originally posted by guetag
Danzel - Pump It Up
תנסה את זה
זה זה:]]]
תודה אח שלי!!
שיר מומלץ בחום!#@:]
בקרוב רמיקס שלי
ronsh
quote:
Originally posted by Sniper
זה זה:]]]
תודה אח שלי!!
שיר מומלץ בחום!#@:]
אתמול שמעתי אותו במועדון
איזה חזק לפנים...
Sniper
quote:
Originally posted by ronsh
אתמול שמעתי אותו במועדון
איזה חזק לפנים...
כן אחי זה יתפשט אחושלינג ויהיה להיט אבל בטוח יתחילו לחרוש על זה
וזה מבאס...
בכל אופן שמעתי את זה אתמול בקרנף התחלתי להשתגעע
כזה קטע טוב
ronsh
quote:
Originally posted by Sniper
כן אחי זה יתפשט אחושלינג ויהיה להיט אבל בטוח יתחילו לחרוש על זה
וזה מבאס...
כמו כל שיר חזק בסצנה של המוזיקה בארץ
שיר טוב לפתוח איתו סט...
וחייבים להביא רמיקס דחוף
Sniper
quote:
Originally posted by ronsh
כמו כל שיר חזק בסצנה של המוזיקה בארץ
שיר טוב לפתוח איתו סט...
וחייבים להביא רמיקס דחוף
אני עובד על זה:]
ברגע שהאקפלה תרד לי:]]
זה הפרויקט הבא שלי
וגילי, אני מוריד אח שלי
ronsh
וואלה בהצלחה אחי
מחפש טראק ..חידוש לשיר משנות ה80
everybody dance now
גרסת דאנס חדשה ודי חמודה ששמו פה במועדונים של חיפה...
Shahar
יש טראק כזה שגוטמן וגורדון מנגנים מלא
ואומרים בו
"i wish i wish משהו my dream become true.."
ואחר כך
"i wanna force someone to hold me tight and i wish i wish for someone משהו"