return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 115)
View this Thread in Original format
Viber
מחפש סטים עצבניים כמו:
dj_guy_salama_feat_astrix-b-trance_on_radio_bu_99fm_19-07-2003-1real

dj_guy_salama_feat_dynamic-02-08-2003-1real

אם מישהו יכול להביא שמות של סטים מפציצים כמו אלה אני יהיה אסיר תודה ואם תביאו גם איזה האב או משהו אז זה בכלל יהיה בן זונה

תודה:)
Viber
מישהו יכול לעזור בזיהוי של הטראק הזה? אם כן תכתבו פה או בט"רד ההוא..
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=132882
DjNumShum
מישהו יודע איך קוראים לשיר בפרסומת של פוקס?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjNumShum
מישהו יודע איך קוראים לשיר בפרסומת של פוקס?


זה שיר של הלהקה
Placebo

אבל לא יודע מה השם.......:conf:
AnthemFreak
08-placebo-special_needs-esc
קבל אחי
שיר יפה!
orib1
לכל מי שיש את ANOTHER DAY AT THE OFFICE,
איך קוראים לשיר שיש במסיבה
בדקה
0:41??

אני ממש מכיר אותו וגם בטח יש לי אותו אני רק לא זוכר איך קוראים לו
TTman
quote:
Originally posted by orib1
לכל מי שיש את ANOTHER DAY AT THE OFFICE,
איך קוראים לשיר שיש במסיבה
בדקה
0:41??

אני ממש מכיר אותו וגם בטח יש לי אותו אני רק לא זוכר איך קוראים לו



Mark Norman - Overkill (Intro Mix)

ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
orib1
באמת טראק אדיר... אחד הגדולים אין ספק
orib1
אחי לא התכוונתי לזה...
לא שנייה 0:40
דקה 0:41
כאילו 41 דקות...
TTman
quote:
Originally posted by orib1
אחי לא התכוונתי לזה...
לא שנייה 0:40
דקה 0:41
כאילו 41 דקות...




אהההההההההההה אז תגיד

נסה את שתי אלה

Umek - Gatex (Dj Tiesto Remix)
Midway - Monkey Forest

נראה לי אחד מהם

AnthemFreak
quote:
Originally posted by orib1
אחי לא התכוונתי לזה...
לא שנייה 0:40
דקה 0:41
כאילו 41 דקות...

הטראק הראשון.. שמתחיל ממש בתחילת הדקה ה-41 זה
01-midway-inca-promo_vinyl-pow
והשני זה שאחריו זה
01-mr_sam_vs_fred_baker_pres_as_one-forever_waiting__original-snd
:)
ronsh
quote:
Originally posted by orib1
לכל מי שיש את ANOTHER DAY AT THE OFFICE,



אני אישית ממש התאכזבתי מהדי וי די....
יש שם קטעים עם איכות סאונד מתחת לכל ביקורת..
לא חושב שזה לרמתו של טייסטו...
הרעיון נחמד והכל אחלה חוץ מהבימוי...
מה אתם אומרים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement