return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 173)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by dj-eyali
חברה תיקון שמעתי את השיר אתמול והוא הולך ככה :
nothing in the world can make me feel the way you do ..... you can reunize my fire to make me strong ..... you can save my sole
ובפזמון היא שרה
ya ya ya ya ..... ya ya ya yae
חברה אם אתם מוצאים אותו אתם גדולים שיר חבל על הזמן
תודה למי שמוצא לי אותו !!!!
ביי בינתיים איילי!!!

:eyes:



אולי
Kristine_W-Save_My_Soul
dj-eyali
quote:
Originally posted by Sniper
אולי
Kristine_W-Save_My_Soul


תודה אחי אתה גדול !!!!
Sniper
quote:
Originally posted by dj-eyali
תודה אחי אתה גדול !!!!


בכיף
Shahar
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
יש 2 גירסאות חדשות האחת של באגו והאחת של אביאל משהו, שניהם אינם ניתנים להשגה בשלב זה, כיאלו הם שומרים עליהם, כנראה למדו לקח מפעמים קודמות....לא יודע אי אפשר להשיג אותם


זה בטח של אחד מהם..

מה בקשר לסרצ'ינג?
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Shahar
זה בטח של אחד מהם..

מה בקשר לסרצ'ינג?

מצטער אחי לא שמעתי על זה כלום
Shahar
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
מצטער אחי לא שמעתי על זה כלום


אהההה תודה אחי!
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Sniper
אולי
Kristine_W-Save_My_Soul


Gabriel & Dresden remix!!
yaman
חבר'ה

האם ארמין עשה מיקס ל:

holding on to nothing

משנה שעברה?
GLoBaL-MUZiK
מתוך האלבום הכפול
VA - ID_And_T_Presents_Sensation_White-2CD-2004-QTXMp3
?האם הטראקים האלה שוחררו

07.Robert Gitelman - Children Of The Sun
09.Human Evolution - Glide Slope
yaman
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
מתוך האלבום הכפול
VA - ID_And_T_Presents_Sensation_White-2CD-2004-QTXMp3
?האם הטראקים האלה שוחררו

07.Robert Gitelman - Children Of The Sun
09.Human Evolution - Glide Slope


עשיין לא

דרך אגב הוטראק של רוברט פשוט מצוין

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by yaman
חבר'ה

האם ארמין עשה מיקס ל:

holding on to nothing

משנה שעברה?

הוא עשה
אבל זה יותר נשמע כמו אדיט...זה די דומה לקלאב מיקס ממה שאני זוכר
yaman
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
הוא עשה
אבל זה יותר נשמע כמו אדיט...זה די דומה לקלאב מיקס ממה שאני זוכר


תודה

פשוט לא שמעתי או ראיתי בשום מקום על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement