|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אולי
Avalon - Can't Live a Day (DJ Tiesto remix).mp3
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אולי
Avalon - Can't Live a Day (DJ Tiesto remix).mp3
? |
אחי הוא מחפש רמיקס של טייסטו למדונה שלא שוחרר עוד
זה הכל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אף אחד לא אמר שזה לא
אבל תרגע כבר!! זה לא השתחרר עדיין
אם זה ישתחרר ויהיה למישהו אז אתה תשיג את זה תסמוך עליי |
מזה תרגע כבר שאלתי פעם אחת אל תשתגע לי.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחח
שחר אחי אני לא יודע מה היתלהבת כ"כ מטיסאטו הוא ניהיה אכזבה השנה הזאת שחבל על הזמןןן
מממ ואני לא חושב שהיתשחרר עדיין המיקס של טיאסטו למדונה
אולי שמעת רדיו ריפ |
gatecrasher לאלא גבר, שמעתי אותו בהופעה של טייסטו ב
והוא לא שוחרר :))
תודה בכל מקרה איש |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
gatecrasher לאלא גבר, שמעתי אותו בהופעה של טייסטו ב
והוא לא שוחרר :))
תודה בכל מקרה איש |
נו מה אני אומר ימצחיק
?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה תרגע כבר שאלתי פעם אחת אל תשתגע לי.. |
סתם פשוט שיחה של 2 עמודים על טראק שאתה מחפש שבדוק שלא שוחרר עוד ומבחינת הרוב פה גם בטח יהיה אכזבה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הממ...
ממה שאני הבנתי שוחרר
madonna - die another day [tiesto remix]
וזה היה פייק
ובאמת זה היה רמיקס של טיאסטו לשיר אחר של מדונה
קיצר, או שהשיר הזה ישוחרר יותר מאוחר או שאין שיר כזה בכלל
:eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
קיצר, או שהשיר הזה ישוחרר יותר מאוחר או שאין שיר כזה בכלל
:eyespop: |
אם הוא שמע את זה בסט אז סביר להניח שישוחרר במוקדם או במאוחר...
אבל הקטע המעצבן הוא שאנשים שלא מבינים רואים טייסטו ואומרים זה טוב
לא משנה כמה הטראק יהיה חרא!!
עכשיו אני לא אומר שאנשים פה הם כאלה או משהו... אבל מעצבנת אותי הגישה שאם מישהו תותח אז לא יכולות להיות לו פאשלות
עם כל הכבוד לטייסטו, ויש לי הרבה כבוד כלפיו, הוא השנה פשוט על הפנים!
ויש כל כך הרבה יוצרים השנה שיותר טובים ממנו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם הוא שמע את זה בסט אז סביר להניח שישוחרר במוקדם או במאוחר...
אבל הקטע המעצבן הוא שאנשים שלא מבינים רואים טייסטו ואומרים זה טוב
לא משנה כמה הטראק יהיה חרא!!
עכשיו אני לא אומר שאנשים פה הם כאלה או משהו... אבל מעצבנת אותי הגישה שאם מישהו תותח אז לא יכולות להיות לו פאשלות
עם כל הכבוד לטייסטו, ויש לי הרבה כבוד כלפיו, הוא השנה פשוט על הפנים!
ויש כל כך הרבה יוצרים השנה שיותר טובים ממנו |
צודק אחי:]
תגידו יש גירסא יותר איטית ל
Dj Sammy - Havean
?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
צודק אחי:]
תגידו יש גירסא יותר איטית ל
Dj Sammy - Havean
?? |
תגדיר איטית... ביחס למה?
יש לי איזה 6 רמיקסים לזה לפחות |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי
green court
original
delirious
flip n fill
friday night posse או משהו כזה
simon & shaker
ועוד איזה משהו... |
|
|
|
|