|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 214)
|
View this Thread in Original format
| nirhaim |
שלום לכולם..
אני צריך עזרה בזיהוי של האוס חדש
הוא נשמע ככה בערך
end of the day i missing you...to make it true
ובפזמון יש
la la la la
תודה לכל מי שיעזור |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by YO-I
חבר'ה, מחפש עזרה בשם של יוצר מטורקיה
מה שמצחיק הוא שפעם כתבתי על ריליס שלו ואני לא זוכר את שמו
הוא יוצר פרוגרסיב האוס ולא, זה לא יונוס או מאבי
יש לו שם כמו אמרצ'אן קשיר או משהו כזה, הוא עושה פרוגרסיב מלודי
אני צריך את השם המלא באנגלית
תודה |
Yilmaz Altanhan ??
או אוליי...
ozgur Can =] ? |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by nirhaim
שלום לכולם..
אני צריך עזרה בזיהוי של האוס חדש
הוא נשמע ככה בערך
end of the day i missing you...to make it true
ובפזמון יש
la la la la
תודה לכל מי שיעזור |
Murk Ft. Jennifer Corbonell - Doesn't Really Matter (Friscia & The Lambo)
תהנה אחי |
|
|
| Shahar |
יש שיר שכל הזמן חורשים ברדיו
הפזמון שלו הולך ככה
dont cry dont cry take me to the....
מישו יודע מה השם?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
חבר'ה, מחפש עזרה בשם של יוצר מטורקיה
מה שמצחיק הוא שפעם כתבתי על ריליס שלו ואני לא זוכר את שמו
הוא יוצר פרוגרסיב האוס ולא, זה לא יונוס או מאבי
יש לו שם כמו אמרצ'אן קשיר או משהו כזה, הוא עושה פרוגרסיב מלודי
אני צריך את השם המלא באנגלית
תודה |
אני די בטוח ש
murat enguculu
לא בטוח שכתבתי נכון את שם המשפחה אבל אני מאמין שאתה מתכוון אליו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מחפש שיר בסגנון של סטיב אנג'לו, סגנון שממש נכנס חזק לרדיו ולמסיבות בישראל ואני ממש שמח שזה קורה, קיצר אני שומע את זה מלא פעמים ב99 אסקייפ ואני כבר לדעת איך קוראים לזה, הווקאל שאני זוכר
i wait for you,
בשיר הזמר מושך את זה, כיאלו
i waaaaaait for you
תנסו לשיר את זה ותבינו, תודה מראש |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה סומך עלינו עולה לי תמונה כשאני פותח |
|
|
| Rownin |
First & Andre - Widescreen (Original Mix) |
|
|
| Shahar |
יש שיר שכל הזמן חורשים ברדיו
הפזמון שלו הולך ככה
dont cry dont cry take me to the....
מישו יודע מה השם?? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה סומך עלינו עולה לי תמונה כשאני פותח |
אז או שהסייר שך חוסם תלינק
או שסתם בעיה של כמה רגעים בשרתים שם.....
Rownin
תודה רבה:> |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש שיר שכל הזמן חורשים ברדיו
הפזמון שלו הולך ככה
dont cry dont cry take me to the....
מישו יודע מה השם?? |
britney spears - don't cry |
|
|
|
|