|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 169)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Maroon5 - This Love |
tnx:> |
|
|
| Shahar |
למישהו יש תגירסא של
dj pm and e-sound
ל
שמש אדומה!?!? |
|
|
| YO-I |
תעזרו לי למצוא את שני הקטעים המדהימים הללו משנת 2000
הם הופיעו באלבום הרנסאנס של דייב סימן, האם הם שוחררו, אני לא מצליח למצוא אותם
שמות הקטעים הם
Kinesis - Nexus
Kinesis - Bias
שנתיים שאני מחפש גירסאות סינגל שלהם, ממי תבוא הישועה?? 0 |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by YO-I
תעזרו לי למצוא את שני הקטעים המדהימים הללו משנת 2000
הם הופיעו באלבום הרנסאנס של דייב סימן, האם הם שוחררו, אני לא מצליח למצוא אותם
שמות הקטעים הם
Kinesis - Nexus
Kinesis - Bias
שנתיים שאני מחפש גירסאות סינגל שלהם, ממי תבוא הישועה?? 0 |
ממני;)
הרגע הרצתי חיפוש באימיול ומצאתי את שניהם |
|
|
| DJ Alex E. |
חבר'ה אני צריך שתעזרו לי למצוא את השם לחידוש של השיר העתיק הזה:
upside down,boy u turn me
inside out,round and round...
ועוד שיר ישן ששמעתי לו חידוש
ye baby she's got it
i'm your venus,i'm your fire,your desire
ID'S PLEASE! |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
הייתי במועדון ושמעתי שיר חבל על הזמן זה כזה במוזיקה השחורה אבל שיר ראגי כזה אם מישהו מוצא לי אותו הוא ענק!!!!
הוא הולך ככה:
say you want to take my life...say you hurt my wife...
בבקשה תמצאו לי חברה !
ואם בא לכם תביאו איזה רשימה של האוסים טובים שהולכים במעדונים עכשיו
מודה לכם איילי!
:eyes: |
Wayne Wonder - Anything Goes |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by djGoosh
Wayne Wonder - Anything Goes |
פשיייייייייי, שנים שלא ראיתי אותך פה...
עדיין במז"י? |
|
|
| yaman |
מישהו יכול בבקשה לתת לי את הטראקים שמשמעים בסרטון קצר כזה של טראנס אנרג'י 2002
מראים שם בהתחלה את אלכס מורף
אחר כך את חילן
את בלאנק אנד ג'ונס
ועוד כמה
תודה מראש |
|
|
| YO-I |
מבקש עזרה במציאת טראק, כן אני יודע שאני שוב נותן כאן קטעים נוסטלגים אבל...מה לעשות הם הכי יפים
והפעם אני מחפש את הטראק המדהים מאלבום האינרסיטי של טייסטו, אחד הטראקים הכי עצובים ששמעתי בחיי אבל גורמים לי לחייך בכל פעם שאני שומע אותו, ראיתי שיש אותו באחד האבים כסינגל תחת השיחרור הבא
01 loop control reflections srm
הבעיה היא שכבר שבוע הבן אדם היחידי שיש לו את הטראק הזה תחת השיחרור של
SRM
לא מחובר רוב הזמן ואני בהמתנה אצלו, יש למישהו את הטראק הזה כסינגל תחת קבוצת שיחרור מסויימת
YO-I |
|
|
| eXeTik |
.1
חידוש לשיר הנושא של טופגאן
(Take my breath away)
בגירסה קצבית
2.
טראק האוס כזה שחוזרת בו המילה
"Resist"
3.
"I like it"
גירסה שונה ממה שמשמיעים ברדיו, נשמע לגמרי אחרת
4.
גירסה חדשה ל
Passanger
"I'm your passanger
and you take my breath away..."
5.
שיר שמשמיעים הרבה ברדיו
"Jipsy girl, don't let the drugs get in on you..."?
ד"א- שיר שחיפשתי וסופסוף מצאתי:
stagga lee - rock your body
מומלץ לאוהבי השחורה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by eXeTik
4.
גירסה חדשה ל
Passanger
"I'm your passanger
and you take my breath away..."
|
marc o'tool - passenger 2003
אין על האורגינל אבל :) |
|
|
| YoraY |
1.
soda_club_featuring_hannah_alethea_-_take_my_breath_away__flip_and_fill_radio_edit |
|
|
|
|