|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Triple-z
מה הגרסא הכי טובה של
Acapulco - Caliente Tambores
:conf:
ואם יש למישהו מקום שאני יכול להשיג אותה באיכות טובה.. |
פנה אלי באייסיקיו
אני אשלח לך |
|
|
| Scorchio |
חברה אני מחפש טראק שנקרא
Alien - Rebel [Original Maxivox]
ויש בו את הסמפל זה הכלי נגינה הזה מהטראק
Moda - Tiger
אני חייב את זה זה פשוט ענק אז יאללה לעבודה! |
|
|
| Shahar |
The Rapid Eye - Circa Forever (Mainroom Iberian Mix)
Umek - Gatex (Dj Tiesto Remix)
גגגגגגגגגדדדדדדדדדדדדדוווווווווווווווווולללללללללללללללללללללללל
משהו מהם השתחרר בכלל!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
The Rapid Eye - Circa Forever (Mainroom Iberian Mix)
Umek - Gatex (Dj Tiesto Remix)
גגגגגגגגגדדדדדדדדדדדדדוווווווווווווווווולללללללללללללללללללללללל
משהו מהם השתחרר בכלל!? |
וואי אחי אתה אכול סרטים נשבע לך...
הרפיד איי השתחרר מלפני איזה 10 חודשים כמעט
והטייסטו רמיקס לפני 4 חודשים אני מאמין |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי אחי אתה אכול סרטים נשבע לך...
הרפיד איי השתחרר מלפני איזה 10 חודשים כמעט
והטייסטו רמיקס לפני 4 חודשים אני מאמין |
תשבעעעעעעע לא ידעתי שזה קיים יו |
|
|
| Hell_Copter |
אז ככה...
אתמול שמעתי בבי יו בלילה סט של אלון הלפרין נראה לי...
זה היה איזה האוס או משהו... אנערף
קיצר הוא שם כמה דברים ממש נחמדים שם שאהבתי
וזה בעיקר מופנה אליך עודד
רמיקס אני חושב לשיר של יו 2... מלודיה מאוד מוכרת
בונו (אני די סגור על זה שזה הקול שלו) שר
i will be with you again
קיצר אם מישהו יכול להשיג לי אני ישמח
והיה שם גם רמיקס ל
nirvana - lithium
אם מישהו מכיר את הרמיקס אנא שישתף אותי... ממש נחמד
והיה עוד שיר אחרי שהסט שלו נגמר אבל לא יודע איך לתאר פה אז נוותר עליו לבנתיים |
|
|
| elad11 |
תנסה
02-u2_-_staring_at_the_sun_(brothers_in_rhythm_club_mix)-mip.mp3 |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז ככה...
אתמול שמעתי בבי יו בלילה סט של אלון הלפרין נראה לי...
זה היה איזה האוס או משהו... אנערף
קיצר הוא שם כמה דברים ממש נחמדים שם שאהבתי
וזה בעיקר מופנה אליך עודד
רמיקס אני חושב לשיר של יו 2... מלודיה מאוד מוכרת
בונו (אני די סגור על זה שזה הקול שלו) שר
i will be with you again
קיצר אם מישהו יכול להשיג לי אני ישמח
|
I will be with you again - >
U2 -New Year's Day אלה מילים מתוך
ככה שסביר להניח שזה
U2 vs. Musique - New Year's Dub ,
לפי הסגנון אני אוי אוכל לפרט גרסא.
או ש... אבל נראה לי שלא... שהוא השיג את הרמיקס התות-פאקינג-חיייייייייייייי של פרי
U2 - New Year's Day (Ferry Corsten Vocal Mix)
שזה טראק וואחאד נדיר על ויניל, יש שלוש מאות כאלה בעולם ואני בעלים גאה של אחד מהם. יכול להיות שהוא צרב את זה גם. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
I will be with you again - >
U2 -New Year's Day אלה מילים מתוך
ככה שסביר להניח שזה
U2 vs. Musique - New Year's Dub ,
לפי הסגנון אני אוי אוכל לפרט גרסא.
או ש... אבל נראה לי שלא... שהוא השיג את הרמיקס התות-פאקינג-חיייייייייייייי של פרי
U2 - New Year's Day (Ferry Corsten Vocal Mix)
שזה טראק וואחאד נדיר על ויניל, יש שלוש מאות כאלה בעולם ואני בעלים גאה של אחד מהם. יכול להיות שהוא צרב את זה גם. |
זה לא פרי סטייל...
אבל תן בי את כל הגרסאות שיש לך
אני מחכה לזה...
וזה לא דאב... היה לזה מילים
ויש בהתחלה מלודיה מוכרת בטירוף... אולי זה יעזור
קיצר תן בי
וחפש לי את הרמיקס לנירוונה אם אתה יכול... תודה
| quote: | Originally posted by elad11
תנסה
02-u2_-_staring_at_the_sun_(brothers_in_rhythm_club_mix)-mip.mp3 |
אחי אתה לא בעניינים
אמרתי איי וויל בי וויט' יו אגיין
לא סטארינג אט דה סאן
חוץ מזה זה חדש מדי בשביל הרדיו |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא פרי סטייל...
אבל תן בי את כל הגרסאות שיש לך
אני מחכה לזה...
וזה לא דאב... היה לזה מילים
ויש בהתחלה מלודיה מוכרת בטירוף... אולי זה יעזור
קיצר תן בי
וחפש לי את הרמיקס לנירוונה אם אתה יכול... תודה
אחי אתה לא בעניינים
אמרתי איי וויל בי וויט' יו אגיין
לא סטארינג אט דה סאן
חוץ מזה זה חדש מדי בשביל הרדיו |
.......חשבתי אתה מתכוון למשו חדש בגלל זה
בכל מקרה, אם אתה מדבר על
new-years
אז אני זוכר שתי גרסאות חוץ מפרי
Mauro Picotto
Steve Lawler
.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
.......חשבתי אתה מתכוון למשו חדש בגלל זה
בכל מקרה, אם אתה מדבר על
new-years
אז אני זוכר שתי גרסאות חוץ מפרי
Mauro Picotto
Steve Lawler
.. |
זוכר זה טוב...
אם יש לך תן בי מיד!! |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זוכר זה טוב...
אם יש לך תן בי מיד!! |
קבלללללללל |
|
|
|
|