| yonih |
טוב, אז יש לי כמה סגנונות לזיהוי...
הראשון זה מין פרוגרסיב שהיא אומרת בפזמון נראה לי:
FEELS SO MUCH BETTER.....
השני זה ראפ שהוא דיי ישן:
IN MY PROJECT
ושהלישי זה שיר נראה לי גם ישן שמישהי אומרת:
ALL I WANNA DO IS HAVE SOME FUN, I HAVE A FEELING I'M NOT THE ONLY ONE......
והאחרון הוא שני טראקים שאני צריך זיהוי שהם מהסט העדכני של:
01-dj_amir_hamamix-ba_clubber_live_on_radio_bu99fm_22-09-2003-gti |
|
|