return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 164)
View this Thread in Original format
Rising
חבר'ה מה השם של השיר בפרסומת של דלתא...אהבתי אותו :)
Viber
quote:
Originally posted by yaman
עופר נסים הוא עליז?


אני חושב שהסרטון הזה יענה לך על השאלה
http://www.exit.co.il/sounds/Dome1MOV.mov
yaman
עצור!!

עופר נסים הוא הומו
skelz
הממ.. השיר מהפרסומת של קנור לא יוצא לי מהראש
יש למישהו מושג איך קוראים לו? :)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by yaman
עופר נסים הוא עליז?


לא מה פתאום הומו....הוא סתם אוהב בגדים צמודים זוהרים ושם יותר איפור מאמא שלי...
YoraY
quote:
Originally posted by skelz
הממ.. השיר מהפרסומת של קנור לא יוצא לי מהראש
יש למישהו מושג איך קוראים לו? :)



Knor - The Difference

:wtf: :wtf: :wtf:





קנור............. טעים לגלווות את ההבדל (טה טאמ - טה טאמ...)ד

:D:D>
skelz
quote:
Originally posted by YoraY
Knor - The Difference

:wtf: :wtf: :wtf:





קנור............. טעים לגלווות את ההבדל (טה טאמ - טה טאמ...)ד

:D:D>


:(
Viber
טוב עכשיו חזרתי מטיול שנתי וכול ה"""""""""תקלטנים""""""""" שם(שמנגנים בקומפקט אחד טראקים של חתונות עד שהם ניגמרים ועוברים לטראק הבא בדיסק שהם צרבו)
:rolleyes:
ניגנו שם טראק אחד שבטוח אתם מכירים שאיזה אחד בקול של קרייג דייויד אולי זה הוא לא יודע אומר משהו כמו:
on monday on tuesday....
ואת השאר אני לא זוכר

עוד אחד מהקשים

:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Viber
טוב עכשיו חזרתי מטיול שנתי וכול ה"""""""""תקלטנים""""""""" שם(שמנגנים בקומפקט אחד טראקים של חתונות עד שהם ניגמרים ועוברים לטראק הבא בדיסק שהם צרבו)
:rolleyes:
ניגנו שם טראק אחד שבטוח אתם מכירים שאיזה אחד בקול של קרייג דייויד אולי זה הוא לא יודע אומר משהו כמו:
on monday on tuesday....
ואת השאר אני לא זוכר

עוד אחד מהקשים

:)


the underdog project - saturday
djGoosh
יש מצב שזה
craig david - 7 days

DJ Alex E.
7 days
מאה אחוז
הייתי חורש על הקטע הזה
הגיטרות בהתחלה(ובהמשך)של השיר ממש מדהימות
Viber
quote:
Originally posted by KrazyDJs
the underdog project - saturday

תודה אחי
האמת חשבתי שאולי זה הם אבל אז אמרתי שבטח ריבת קיץ היה סתם חד פעמי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement