| Viber |
טוב עכשיו חזרתי מטיול שנתי וכול ה"""""""""תקלטנים""""""""" שם(שמנגנים בקומפקט אחד טראקים של חתונות עד שהם ניגמרים ועוברים לטראק הבא בדיסק שהם צרבו)
:rolleyes:
ניגנו שם טראק אחד שבטוח אתם מכירים שאיזה אחד בקול של קרייג דייויד אולי זה הוא לא יודע אומר משהו כמו:
on monday on tuesday....
ואת השאר אני לא זוכר
עוד אחד מהקשים
:) |
|
|