|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 142)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ככה...
יש לי שתי שאלות
1 באיזה שעה היום בלילה מתחילים בבי יו תוכניות של קלאב..?
באיזה תחנות בכלל ברדיו באיזור מרכז יש דברים טובים היום בלילה
|
היום התוכנית של רוברט מ
12 - 2
12 - 1 סתם קקה
1 - 2 כל הדברים הטובים :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by coby
היום התוכנית של רוברט מ
12 - 2
12 - 1 סתם קקה
1 - 2 כל הדברים הטובים :) |
קובי יא מלוכלך, מתי תתחיל לשתף אותנו עם יצירות המופת שלך?! :)
כל מה שהבאת עד עכשיו זה איזה דגימונת של טראק שאני עדיין חכה שישתחרר.. |
|
|
| ronsh |
מחפש את
Kristine W- Save my Soul
ברמיקס של ג'וניור ואסקז
שמעתי את עופרה (עופר ניסים)
מתקלט את זה לפני כמה חודשים
וזה בן בן זונה
הורדתי ריפ של השיר ..
אני מחפש את המלא |
|
|
| YYoraYY |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מישהו אולי מכיר שיר של מוזיקה שחורה עם סמפול של המילים מהשיר סאני? |
203_boogie_pimps_-_sunny-mod.mp3
? |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by eXeTik
קובי יא מלוכלך, מתי תתחיל לשתף אותנו עם יצירות המופת שלך?! :)
כל מה שהבאת עד עכשיו זה איזה דגימונת של טראק שאני עדיין חכה שישתחרר.. |
לא יכול לשתף אחי..
אבל הטראק משתחרר בקרוב :) |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by ronsh
מחפש את
Kristine W- Save my Soul
ברמיקס של ג'וניור ואסקז
שמעתי את עופרה (עופר ניסים)
מתקלט את זה לפני כמה חודשים
וזה בן בן זונה
הורדתי ריפ של השיר ..
אני מחפש את המלא |
גם אני מחפש את זה,קצת קשה למצוא:rolleyes: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
השיר הזה של הקוקה קולה של טיאסטו משהו בן זונה!!
אבל אני מוצא רק גירסא של דקה, זה הגירסא היחידה שיש או שיש קטע מלא או משהו? |
|
|
| nFaivel |
מישו כבר נתן פה אבל אני לא מוצא את זה..
אני מחפש אתר שכתוב שם שיחרורים.. יענו כל יום איזה שיחרורים היו..?:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by nFaivel
מישו כבר נתן פה אבל אני לא מוצא את זה..
אני מחפש אתר שכתוב שם שיחרורים.. יענו כל יום איזה שיחרורים היו..?:rolleyes: |
www.mp3hq.net ?
EDIT
אני מזה בספק אם זה יצא :\ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
השיר הזה של הקוקה קולה של טיאסטו משהו בן זונה!!
אבל אני מוצא רק גירסא של דקה, זה הגירסא היחידה שיש או שיש קטע מלא או משהו? |
לא :(
איזה זין זה.. |
|
|
| eXeTik |
טראק רגוע כזה
"Can you hear me... hello
from the unknown
I love you
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa..." |
|
|
| Triple-z |
מישהו ראה לאחרונה ב- MTV את הקליפים האלה שהכינו מיקסים של שני שירים?
נקרא MTV MASH ?
זה מן בוטלגים כאלה של 2 שירים, ועשו אותם ממש טוב
Madonna vs The Hives
Busta Rhymes vs The Cure
Pink vs The Vines
וכו
השאלה אם יש איפה להוריד את זה? |
|
|
|
|