| Carrera4S |
היי לכולם...
הייתי כמה פעמים ב"אומן 17" בחיפה, ויש כמה טרקים חזקים שהרזידנט (פאנקי פיש אם אני לא טועה) שם שהם פשוט חזקים, אבל אין לי מושג איך קוראים להם.
הליריקס של כמה מהם נשמעים כמו פורטוגזית, אבל אני לא יכול להיות בטוח במאת האחוזים.
אם למישהו יש במקרה את הפלייליסט של המסיבות באומן אני ממש אשמח לדעת... |
|
|