|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
וואלה אחי הייתי רוצה לעזור אבל באמת אין לי מושג תנסה לפרסם
music discussion
בטוח מישהו יתן לך מהר תשובה |
|
|
| Rising |
| וואי... אין לי מושג אחי :( |
|
|
| TTman |
בבקשה ממכם אנשיםםםםםםםםםםםםם
אם למישהו פה יש מיקסים של גבי וגאס,
אז בבקשה תעלו אותם לחן
בבקשהההההההה
אגב הוא עשה מיקס ל"תקווה" של סאבלימינל
ממש סופניייייייי |
|
|
| AnthemFreak |
אני מחפש כזה שיר..
היה כזה גבר שאומר כל מיני משפטים.. קצת מזיין תמוח הרבה זמן
its the end of the earth.. pretty soon it will all turn to dust
כאלה שטויות
משהו מכיר??
איזה מנגינה יפה היתה לשיר
הגבר מדבר לרוב לפני שנכנסת המנגינה
שיר חזקקק
אני חיייייבבבבב אותו
משהו מכיר? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אוקיי אז ככה, אם אני לא טועה יש גם
Forget the Past...
אז יש שני טראקים שאני מכיר שישלהם את הווקאל הזה
1.
Next Generation - The Earthquake 2003 (Andrea Montorsi Remix).mp3
יש עוד רמיקס בוינל שיצא אבל אני העדפתי את זה
2.
DJ Pibert - Jet Airplane (DJ Activator Remix).mp3
הארדסטייל מטורף, אהבתי מאוד
מממממ מקווה שעזרתי, ואם כן תהנה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני מחפש כזה שיר..
היה כזה גבר שאומר כל מיני משפטים.. קצת מזיין תמוח הרבה זמן
its the end of the earth.. pretty soon it will all turn to dust
כאלה שטויות
משהו מכיר??
איזה מנגינה יפה היתה לשיר
הגבר מדבר לרוב לפני שנכנסת המנגינה
שיר חזקקק
אני חיייייבבבבב אותו
משהו מכיר? |
Amiad & Gilad - The End Of The World (Club Mix)
בן זונה של דבר!!!
:) |
|
|
| Narcotic Mind |
טוב אני יודע שקרוב לוודאי אף אחד לא יתייחס אבל
please help
אני מחפש את גרסא של 192 לטראק, בריפ נורמלי
Traci Lords & Juno Reactor - Fallen Angel
אחד הטראקים הטובים ביותר ששמעתי
יצירת אומנות
יש לי רק גרסא של 128 ויש בא גם טיפה קפיצות פה ושם ברים
בקיצור
אם למישהו יש
Icq: 65996455
ולמי שאין אני ממליץ בחום להוריד |
|
|
| Scorchio |
Marzz - Velvet Star
אני חייב את זה
למי שיש שישלח לי ודחווףףף |
|
|
| sputnik_IL |
מחפש ריפ של
bubble_fish_-_sushi_lovers
בבקשה
אם יש למישהו
אז לשלוח ל
ICQ # 76755583
בתודה אלי :tongue2 |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Rising
Amiad & Gilad - The End Of The World (Club Mix)
בן זונה של דבר!!!
:) |
אמרתי לך שאני אוהב אותך פעם???;) :D |
|
|
| KrazyDJs |
אמ..חזרתילפני איזה חצי שעה מטורניר כדורגל
קיצר בדרך חזרה במונית..
הנהג הפגיז טראנסים עם איזה מערכת בת זונה...
קיצר היה שם איזה משו פסיכודאלי
ובהתחלה המילים שקלטתי הם
transexual, biosexual....
או משו כזה
מישהו מזהה ?
תודה... |
|
|
| TTman |
אחיי היקרים, אני חייב את עזרתכם
זה שיר ישן כזה יחסית ..שנה בערך
אני זוכר רק שורה ממנו ואת הקליפ...היו שני יצורים כאלו מין בובות כאלו כמו עכבר ותפוח אדמה אולי...קיצר הם בסוף נתקעו בפקק!
ואני זוכר שורה ממנו
what am i with out you
משהו כזה
ולא נראה לי שזה
Superman lovers
אחים שלי מחכה לעזרה
תודה מראש |
|
|
|
|