|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 187)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
סי לה וי - להשתטות |
תודה ימלךךךךךךךך
יש מצב שתשלח לי? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
2.
חידוש של שיר משנות ה-90
"Never alone
dancing together
side by side in stormy weather
your'e never alone" |
2_brothers_on_the_4th_floor_-_never_alone_(dj_hen_2004_remix)
נו מה יהיה, אני משחק עם עצמי פה... גם שואל וגם מוצא :rolleyes:
| quote: | Originally posted by Shahar
תודה ימלךךךךךךךך
יש מצב שתשלח לי? |
אני לא יכול לשלוח (firewall) |
|
|
| KrazyDJs |
לא מצליח להוריד כלום, גם לא בחלון חדש.
ושחר, דבר איתי אם עוד לא השגת את השיר אני אשלח לך.. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא מצליח להוריד כלום, גם לא בחלון חדש.
|
הורידו את זה בכמויות
אז זה חסם את זה לשעה
זה יהיה ניתן להורדה עוד שעה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני לא יכול לשלוח (firewall) |
השיר שחיפשתי חדש?
תודה אליאור ! תותח :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Shahar
השיר שחיפשתי חדש?
|
הוא נכנס ממש לא מזמן ל-99
| quote: | Originally posted by Shahar
תודה אליאור ! תותח :) |
מה?! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הוא נכנס ממש לא מזמן ל-99
מה?! |
שלחתי לו את השיר
אני אליאור, מה קורה ? :D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שלחתי לו את השיר
אני אליאור, מה קורה ? :D |
אהה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הוא נכנס ממש לא מזמן ל-99 |
אה חדש נו
זה הולך להיכנס חזק לפחות כמו תשובה לאהבה |
|
|
| eXeTik |
1. ID
2. Deborah Cox-Easy As Life (2+5=same)
3. ID
4. dj vic - music is my life
5. Deborah Cox-Easy As Life (2+5=same)
6. tina_cousins-hymn (? remix)
7. ID |
|
|
|
|