Originally posted by BlueHawk
Hevia - Busindre Reel
בול :):):):):)
תודה!
quote:
Originally posted by BlueHawk
אולי מישהו סוף סוף יכול לעזור לי בבקשה...?:(
אני בטוח שכמוני, אם למישהו היה מושג היו אומרים... מבטא אפריקאי... אולי שאגיי?!
Rising
quote:
Originally posted by BlueHawk
מישהו....? בבקשה תעזרו לי
אפילו אם אתם לא בטוחים תזרקו כמה שמות של שירים אני יחפש ויוריד עד שאני ימצא
זה משהו שהולך עכשיו חזק במסיבות
Dirtbag - What A Nigga Say
זרקתי אולי צדקתי :)
BlueHawk
quote:
Originally posted by Rising
Dirtbag - What A Nigga Say
זרקתי אולי צדקתי :)
זה לא זה אחי
זה שיר קצבי כזה מתחנן אליכם זרקו לי איזה רשימה של כל הראפ\היפ הופ הכי חדשים שיש אני יוריד הכל עד שאני ימצא
בבקשה :(
oDrori
infected_mushroom_-_converting_vegetarians_(radio_edit)-heb.mp3
product_gnb_feat_50_cent-tired_of_bein_broke-pmd.mp3
Shaggy Feat Brian Tony Gold - Hey Sexy Lady (HH Productions Rip)192Kbps.mp3
זה כל מה שיש לי חדש יחסית...
BlueHawk
זה לא זה אחי אבל תודה שאתה מנסה..
אני כבר לא יודע מה לעשות אני מחפש מחפש ומחפש אבל לא מוצא שמעתי תשיר הזה הרבה באילת
דפקו לי אפילו רשימה של 100 שירים אני יוריד עד שאני ימצא בחיית אנשים
Q-PiXeL
אסטריד ניגנה איזשהי גירסת אפליפטינג ל
as the rush comes
מה זה יכול להיות?
ואיזה גירסאות בכלל יש חוץ מה
sweeping string
?
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אסטריד ניגנה איזשהי גירסת אפליפטינג ל
as the rush comes
מה זה יכול להיות?
ואיזה גירסאות בכלל יש חוץ מה
sweeping string
?
יש עוד 2 רמיקסים
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Cold Harbour Remix)
אה וגם יש ל
Gabriel & Dresden
אני לא יודע מה השם המלא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
זה לא זה אחי אבל תודה שאתה מנסה..
אני כבר לא יודע מה לעשות אני מחפש מחפש ומחפש אבל לא מוצא שמעתי תשיר הזה הרבה באילת
דפקו לי אפילו רשימה של 100 שירים אני יוריד עד שאני ימצא בחיית אנשים
תוריד שירים של
Sean Paul
זה בטח
Get Busy
אבל יש לו עוד כמה...
קיצר...
זה בטח זה
רומן...
מוש אמר לי שהיא ניגנה את הרמיקס של ארמין
Q-PiXeL
תודה
יש לך מושג מתי הוא הולך להשתחרר?
BlueHawk
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תוריד שירים של
Sean Paul
זה בטח
Get Busy
אבל יש לו עוד כמה...
קיצר...
זה בטח זה
רומן...
מוש אמר לי שהיא ניגנה את הרמיקס של ארמין
ישתבח שמך סוף סוף!!!
תודה רבה אחי גאלת אותי זה שיגע אותי שאני לא מצליח להשיג תשם!!!
חולה עלייך!@#!@
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
תודה
יש לך מושג מתי הוא הולך להשתחרר?
שמע לא יודע מתי הוא הולך להשתחרר במדויק
אבל אתמול הורדתי כמה דברים שחזרתי... ובינהם היה את
Motorcycle_-_As_the_Rush_Comes__Armin_Van_Buuren_Mix-RADIO_RIP-2003-XDS_INT
nimrod levi
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אסטריד ניגנה איזשהי גירסת אפליפטינג ל
as the rush comes
מה זה יכול להיות?
ואיזה גירסאות בכלל יש חוץ מה
sweeping string
?