|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 95)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
מישהו יכול לעזור לי?!?!?
4הודעות לפני?!?!?
בבקשה |
|
|
| Rising |
בואנה קטעים חזקים סעמק אני לא יודע אחי :confused: |
|
|
| EternalMusic |
מצטער על מקודם לא ראיתי את הטרד הזה בכל אופן הנה הפעם השניה:
אוקיי חברה כולם להתאחד כדי לגלות את השם של הטראק
שנמצא בשרת של חן בתיקיה הזאת
/Requests/ID_REQUEST_By_EternalMusic/
אני מת עליו וכבר שנים אני לא מצליח לגלות את השם!!!!
שלחתי אותו ל
Hell Copter,Rising
שניהם לא יודעים איך קוראים לו
קיצר תורידו ותנסו לגלות את השם!
שמיעה נעימה.
זה נמצא שם !!!! בדקתי
Refresh! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
מצטער על מקודם לא ראיתי את הטרד הזה בכל אופן הנה הפעם השניה:
אוקיי חברה כולם להתאחד כדי לגלות את השם של הטראק
שנמצא בשרת של חן בתיקיה הזאת
/Requests/ID_REQUEST_By_EternalMusic/
אני מת עליו וכבר שנים אני לא מצליח לגלות את השם!!!!
שלחתי אותו ל
Hell Copter,Rising
שניהם לא יודעים איך קוראים לו
קיצר תורידו ותנסו לגלות את השם!
שמיעה נעימה.
זה נמצא שם !!!! בדקתי
Refresh! |
המממ ההתחלה אהבתי לאללה ההמשך מאכזב
יש פוטנציאל אבל אין מימוש ...
כל אופן לא מכיר אחי |
|
|
| EternalMusic |
תודה אחי בכל זאת !
הטראק ענק מה ישך ?
בכל אופן, מישהו אחר ? |
|
|
| Sniper |
טוב ח'ברה אני שומע את הקטע הזה כל מסיבה אבל כלל מסיבה
ני לא יודע איך בדיוק לתאר אותו אבל אני זוכר כמה דברים
זה מתחיל כזה שקט, ואז יש מישו שצועק כזה
איווהוווווווווווווווווווווווו
אואואווווווווווווו
ואז משו
ואז מתחיל קצב כזה לטיני ואז יש כזה צפצוף כזה
ומתחיל קצב של הרד כזה
ניי חייב למצוא את זה!!
כמה שזה מסחרי אני רוצה אתזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב ח'ברה אני שומע את הקטע הזה כל מסיבה אבל כלל מסיבה
ני לא יודע איך בדיוק לתאר אותו אבל אני זוכר כמה דברים
זה מתחיל כזה שקט, ואז יש מישו שצועק כזה
איווהוווווווווווווווווווווווו
אואואווווווווווווו
ואז משו
ואז מתחיל קצב כזה לטיני ואז יש כזה צפצוף כזה
ומתחיל קצב של הרד כזה
ניי חייב למצוא את זה!!
כמה שזה מסחרי אני רוצה אתזה |
אולי אתה מתכוון לאחד ששר כזה
day light comes and we wanna go home
02-ric_maniac_and_dr_loop-bananaboat_song__pulsedriver_remix-usf
נסה אולי זה זה |
|
|
| yahel222 |
| יש מצב להשיג את המגמיקס של סנסיישן?? |
|
|
| Eitan E |
למי ששמע את מרקו וי בסנסיישן
Sensation_White_2003-Marco_V_Live-Cable_07-05-2003-MiM
אחרי 27 דקות יש קטע שם של מן מקצב לטיני כזה ובתוכו משולב גם
clocks
?מישהו מכיר איך קוראים לשיר במדוייק
קשה לי להאמין שזו גרסא ל
clocks |
|
|
| cluBBer |
איך קוראים לטראק של
חואן , המפורסם שלו
אתם בטח יודעים על מה אני מדבר
הוא שם שני גירסאות שלו בהייניקן האחרון |
|
|
| Sniper |
spiritual healing
משו כזה:]
ורועי תודה אחי!!
זה מה שחיפשתי |
|
|
|
|