|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by TTman
חבר'ה
מישהו יודע מה השם של המיקס שמנגנים במסיבות לשיר
Get Busy
של
Sean Paul
???????????? |
Sean Paul - Get Busy (DV8 Mix)
אני מנגן את זה בכל התחלה של סט :) |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
אולי אתם תוכלו לעזור לי כי אני כבר התייאשתי.. יש איזה שיר ראפ \ היפ הופ לא בטוח לאיזה קטגוריה זה נכנס
זה שיר שהולך חזק עכשיו בדיסקוטקים הוא מקלל די הרבה בשיר והזמר נשמע אפריקאי כזה... יותר מזה אני לא זוכר מי שיש לו שמץ של מושג שיעזור לי בבקשה. |
מישהו....? בבקשה תעזרו לי
אפילו אם אתם לא בטוחים תזרקו כמה שמות של שירים אני יחפש ויוריד עד שאני ימצא
זה משהו שהולך עכשיו חזק במסיבות |
|
|
| H.A. |
Paul Van Dyk - For An Angel (Nu NRG Remix)
יש למישהו?
אפילו ריפ יכול לעזור (כמובן שרצוי גרסה שלמה ואיכותית...)
תודה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
Sean Paul - Get Busy (DV8 Mix)
אני מנגן את זה בכל התחלה של סט :) |
אתה המלך אחי
תודה |
|
|
| TTman |
מישהו אולי מכיר את השם של השיר הצרפתי שחורשים עליו ב 99 אפ.אמ
??????????
בבקשה עזרה
ועוד משהו
מה השם של השיר
Chivava
משהו כזה |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by TTman
מישהו אולי מכיר את השם של השיר הצרפתי שחורשים עליו ב 99 אפ.אמ
??????????
בבקשה עזרה
ועוד משהו
מה השם של השיר
Chivava
משהו כזה |
Dj Bobo - Chiwawa
והשני אתה בטח מתכוון לעיישה... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
Dj Bobo - Chiwawa
והשני אתה בטח מתכוון לעיישה... |
כתוב באנגלית אחי
עיישה ??????? |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by TTman
כתוב באנגלית אחי
עיישה ??????? |
זה לא זה אחי התבלבלתי.. עיישה זה באנגלית |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by TTman
כתוב באנגלית אחי
עיישה ??????? |
Outlandish - Aicha
:D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by TTman
מישהו אולי מכיר את השם של השיר הצרפתי שחורשים עליו ב 99 אפ.אמ
|
Bass Unique - Voyage Voyage
In Grid - Tu Ma Promis
נראה לי אחד מאלה...
יש לי עוד ריקווסט (ותודה על האחרון) ... זה שיר יפה כזה שאני שומע אחת לכמה זמן, אין בו מילים, וכל מה שאני זוכר ממנוזה שיש בו ביט נחמד כזה והמוזיקה נשמעת אירית כזאת. שימוש באיזה כלי נשיפה שאני חושב שהוא חמת חלילים... מאוד יפהפה כזה |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by oDrori
Bass Unique - Voyage Voyage
In Grid - Tu Ma Promis
נראה לי אחד מאלה...
יש לי עוד ריקווסט (ותודה על האחרון) ... זה שיר יפה כזה שאני שומע אחת לכמה זמן, אין בו מילים, וכל מה שאני זוכר ממנוזה שיש בו ביט נחמד כזה והמוזיקה נשמעת אירית כזאת. שימוש באיזה כלי נשיפה שאני חושב שהוא חמת חלילים... מאוד יפהפה כזה |
Hevia - Busindre Reel |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
אולי אתם תוכלו לעזור לי כי אני כבר התייאשתי.. יש איזה שיר ראפ \ היפ הופ לא בטוח לאיזה קטגוריה זה נכנס
זה שיר שהולך חזק עכשיו בדיסקוטקים הוא מקלל די הרבה בשיר והזמר נשמע אפריקאי כזה... יותר מזה אני לא זוכר מי שיש לו שמץ של מושג שיעזור לי בבקשה. |
אולי מישהו סוף סוף יכול לעזור לי בבקשה...?:( |
|
|
|
|