|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Ariels
זה נראה לי של שלמה גרוניך הפדופיל והילדות הנימפומניות האתיופיות שלו |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Ariels
מחפש רמיקס ל
Cassius - when the sun goes down
...מה אתם מכירים ויכולים לשלוח לי |
Cassius - The Sound Of Violence (Narcotic Thrust Remix)
יש לי
צור אתי קשר:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מישהו יודע איך קוראים לטראנס של "תותים"? |
02-crystal_lake_feat_yael-tutim_extended_ver-HEB |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
02-crystal_lake_feat_yael-tutim_extended_ver-HEB |
השיר הזה שווה ל
בעעעע איזה גועל נפש
:wtf: :wtf: |
|
|
| warpedd_ |
מחפש את
VA-We_Call_it_Hardstyle_Mixed_by_Phanta_C_and_DJ_Inphinity-CD-2003-USF |
|
|
| TTman |
אולי מישהו יודע מה שם המיקס לשיר
missy elliot - work it
יש את זה בסט של
Gabriel and dresden
וגם שמעתי את זה בעצמאות ב
TLV
אז בבקשה, זרקו פה כמה שמותתתת
מקווה שתצליחו לעזור |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
אולי מישהו יודע מה שם המיקס לשיר
missy elliot - work it
יש את זה בסט של
Gabriel and dresden
וגם שמעתי את זה בעצמאות ב
TLV
אז בבקשה, זרקו פה כמה שמותתתת
מקווה שתצליחו לעזור |
אם אני לא טועה זה או של
fatboy slim
or
X press 2 |
|
|
| Sniper |
יש שיר ישן כזה משנות ה90 אני חושב שאישה שרה
it's a beautiful day, it's raining and it's cold
צריך את זה דחוףףףףףףףףףףף
יש מצב שזה של
Gala
אבל זה לא
Freed form desire
and
come into my life
*Edit*
מצאתי תשיר זה של גלה
gala - let a boy cry
:))) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם אני לא טועה זה או של
fatboy slim
or
X press 2 |
וואלה אחי צודקקק
!!!!! איזה דפוק אני
היה לי את זה, ומחקתי כמו טמבל
אבל אחרי ששמעתי את זה ב
TLV
כש
Don Diablo
שם את זה , נדלקתי על זה
תודה מלך |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
Cassius - The Sound Of Violence (Narcotic Thrust Remix)
יש לי
צור אתי קשר:) |
?! תגיד לי מישהו אחר קורא את ההודעות במקומך
ביקשתי רמיקס ל
the sun goes down
...ואתה רושם לי שיר שונה לגמר |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
וואלה אחי צודקקק
!!!!! איזה דפוק אני
היה לי את זה, ומחקתי כמו טמבל
אבל אחרי ששמעתי את זה ב
TLV
כש
Don Diablo
שם את זה , נדלקתי על זה
תודה מלך |
חופשי גבר
ואראיל אני אומר לך
שזה אותו שיר..
אם הייתי מצליח לשלוח לך היית רואה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מחפש את
VA-We_Call_it_Hardstyle_Mixed_by_Phanta_C_and_DJ_Inphinity-CD-2003-USF |
אלה מהפורום לא?
phanta c
השם מוכר מאוד מהפורום... זה ההוא שפתח את הט'רד בצ'יל אווט על הכוסיות במועדונים :)
קיצר.... תן ליתאריך נאי ינסה לעזור לך |
|
|
|
|