|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טוב חבר'ה.... כמה דברים ששמעתי אתמול בסוהו ואני חייב להשיג:
1-
מכירים את שיר הילדות הזה דאאאאאאאאאו?
Daylight come and we wanna go home...
משהו?
אפריקנים כאלה שרים ברקע... אקיצר שמעתי איזה הארדטראנס עצבני לזה אתמול, איך קוראים למיקס הזה?
|
נראה לי שאתה מחפש את
rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx.mp3 |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טוב חבר'ה.... כמה דברים ששמעתי אתמול בסוהו ואני חייב להשיג:
2-
Voyage voyage
משנות השמונים במיקס מפוצץ...?
מממממממממממת שתזהו לי אותם! |
05_base_unique-voyage_voyage__pulsedriver_remix-mtc.mp3
קפוץ לאיי סיי אני ישלח |
|
|
| Triple-z |
| quote: | Originally posted by eXeTik
2-
Voyage voyage
משנות השמונים במיקס מפוצץ...?
5-
ו...
Lasgo- pray
ו...
Ian van dahl- will I
במיקסים עצבניייייייייייייים!!
מממממממממממת שתזהו לי אותם! |
Base Unique - Voyage Voyage (Club Mix).mp3
Base Unique - Voyage Voyage [Kore Mix].mp3
Ian Van Dahl - Will I (Voodoo & Serano Remix).mp3
04-lasgo-pray__dave_mccullen_remix-ute.mp3
זה יהיה הניחוש שלי.. |
|
|
| AnthemFreak |
אני כל הזמן שומע את
dee dee - the one
באם טי וי ואני לא מכיר את הגרסא ששמים שם
משהו יודע?????? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
במיקס חדש ועצבני...?
4-
"Because I loooooooove youuuuuuuuu..."
גם איזה מיקס תותח...?
|
Mark'Oh meets Digital Rockers - Because I love you
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני כל הזמן שומע את
dee dee - the one
באם טי וי ואני לא מכיר את הגרסא ששמים שם
משהו יודע?????? |
הם שמים את הרדיו אדיט מין הסתם.. אם תרוצה שאני ישלח לך דבר איתי באי סי קיו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
5-
ו...
Lasgo- pray
ו...
Ian van dahl- will I
במיקסים עצבניייייייייייייים!!
|
זה יכול להיות או
Ian Van Dahl - Will I (Voodoo & Serano Remix)
Ian Van Dahl - Will I (Flutlicht Remix)
בקשר לפריי אני בספק אם ישימו לך את הדייב מקולן רמיקס...
זה הרמיקס של פטר לוטס לפי דעתי..
אלא אם כן זה מזכיר לך קצת את פרי לואדר ואז זה הרמיקס של דריפטווד :)
וטריפל זי
יש לי את המיקס הזה של כריסטינה...
דבר איתי |
|
|
| yahel222 |
| הרמיקס של דייב מקולן לפראי פשוט אדיר !!! |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by YuVaL
05_base_unique-voyage_voyage__pulsedriver_remix-mtc.mp3
קפוץ לאיי סיי אני ישלח |
Base Unique - Voyage Voyage [Mike Koglin Vocal Mix] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
Base Unique - Voyage Voyage [Mike Koglin Vocal Mix] |
ממש אין מצב אח שלי!!
זה רמיקס ממש ברגוע...
ולא שמים אותו במסיבות
מה ששמים זה את הרמיקס של פולסדרייבר |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממש אין מצב אח שלי!!
זה רמיקס ממש ברגוע...
ולא שמים אותו במסיבות
מה ששמים זה את הרמיקס של פולסדרייבר |
אהה אופס :)
שכחתי שהוא אמר שהוא שמע את זה במסיבה
פשוט רציתי לתת לו עוד איזה רמיקס לטרק הזה... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
היה איזה טראק ששמעתי ב
BU
שנסעתי היום לנתניה
זה היה בזה
superstar bababagsldsbdsbd
ולא הזה אם הרמיקס של אייזק
משהו חמוד נורא, אם מישהו יודע אז בבקשה שיכתוב פה למה אני משתגע |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
היה איזה טראק ששמעתי ב
BU
שנסעתי היום לנתניה
זה היה בזה
superstar bababagsldsbdsbd
ולא הזה אם הרמיקס של אייזק
משהו חמוד נורא, אם מישהו יודע אז בבקשה שיכתוב פה למה אני משתגע |
יש את הפולסדריבר והאוריגינל, שניהם "חמודים" ואת שניהם אני לא ממש אוהב :) |
|
|
|
|