|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 130)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
מחפש שיר שאשה אומרת בו
to be free .. to do what i wanna do
משהו יפה ששמעתי בחורבה |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by ronsh
מחפש שיר שאשה אומרת בו
to be free .. to do what i wanna do
משהו יפה ששמעתי בחורבה |
yomanda - your free
יש שתי גרסאות... תוריד תזאתי של התופים יותר יפה... |
|
|
| KrazyDJs |
אמ..2 בקשות..
אחד
מישהו יכול לשלוח לי
party to damascus
?
שנים אני מנסה להוריד מ
TTman
בהאב
ולא מתפנה סלוט..
ולא מצאתי את זה בשום אתר מוזיקה הגון..
ו 2..קצת מסובך..
שמעתי ברדיו איזה שיר..
אמ, לא חושב שיש לו הגדרה בכלל
זה נשמע כמו ראפ מהיר כזה, אבל באיטלקית :nervous:
או שפה מוזרה כזאת..
יש שם משפט שחוזר על עצמו :
papi papi papi gonche
או משו כזה..
וגם לפעמים יש
riva riva riva
ששומעים כמה פעמים במהלך השיר...
א, יש סירנות ברקע לפעמים אם זה עוזר
תודה :p |
|
|
| H.A. |
מישהו יודע האם
Armin van Buuren feat. Airwave - Slipstream
ישוחרר על ויניל מעבר ל-
Album Sampler??
יש אולי תכנון למיקסים ורמיקסים חדשים או שנאלץ להסתפק בזה (ואז יהי לי נורא נורא חבל)??? |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ..2 בקשות..
אחד
מישהו יכול לשלוח לי
party to damascus
?
שנים אני מנסה להוריד מ
TTman
בהאב
ולא מתפנה סלוט..
ולא מצאתי את זה בשום אתר מוזיקה הגון..
ו 2..קצת מסובך..
שמעתי ברדיו איזה שיר..
אמ, לא חושב שיש לו הגדרה בכלל
זה נשמע כמו ראפ מהיר כזה, אבל באיטלקית :nervous:
או שפה מוזרה כזאת..
יש שם משפט שחוזר על עצמו :
papi papi papi gonche
או משו כזה..
וגם לפעמים יש
riva riva riva
ששומעים כמה פעמים במהלך השיר...
א, יש סירנות ברקע לפעמים אם זה עוזר
תודה :p |
בקשר לראשון בוא אלי לאי סי קיו ואני ישלח לך
בקשר לשני קוראים לזה
05-lorna_-_papi_chulo-wk40-woei
אם לא תמצא אני ישלח לך |
|
|
| KrazyDJs |
תודה אחי
כבר הורדתי את שניהם מקאזזה
אתה מלך :D
איזה קטע גדול הפאפי צ'ולו |
|
|
| nFaivel |
אנשים שמעתי אתמול הופעה של
marco bailey ואין התאהבתי בבן אדם!
מישו יודע לתת לי שמות של קטעים שלו?:eyes: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אנשים שמעתי אתמול הופעה של
marco bailey ואין התאהבתי בבן אדם!
מישו יודע לתת לי שמות של קטעים שלו?:eyes: |
יש שיטה בת זונה בשביל למצוא את הקטעים שלו
:D :D :D :D
וזה אמור למצוא לך marco bailey אתה נכנס לדיסי, או לקאזה ורושם
:D :D ;)
תהנה |
|
|
| nFaivel |
שיטה נחמדה אבל למה להוריד סתם טראקים שאתה לא יודע
אם הם חדשים או טובים?;) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by nFaivel
שיטה נחמדה אבל למה להוריד סתם טראקים שאתה לא יודע
אם הם חדשים או טובים?;) |
כדי שלא תפספס טראקים שלדעתך הם טובים
ולדעת אחרים לא
זה למה. |
|
|
| skelz |
לפני יום או יומיים היה טראק כלשהו באקסיט
עם שריקות כלשהן
וברגע היה סינטי
יש למישהו מושג/כיוון?
זה היה כשהם ראינו את אניטה פללי |
|
|
| nFaivel |
BUDAI & VIC
זה ויק מישראל?!:conf: |
|
|
|
|