|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חח שיחת אייסיקיוווו
בדוק שהפוסטים שלך מטומטמים
שלי לפחות מצחיקים מדי פעם :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחח חן יא מותק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
01-madonna_-_nobodys_perfect_(dj_tiesto_remix)-bvr.mp3
את זה יש לי...
המממ |
אני רוצה להודות ל**** שהביאני עד הלום
וחן לא נחש...
לפני נחש יש נוכל
ולפני נוכל יש חלאה
והוא אפילו לא חלאה... ויש תאוריה שלמה מאחורי זה אז אל תזרוק סתם דברים לאוויר!!! |
|
|
| DjChook |
נשבע לך שתכננתי לרשום את זה
אבל כנראה שכחתי :)
אתה יודע שאני אוהב אותך !
חחחחח ראסמי שחר והשטויות שלו
אני חמוד, לא חלאה ולא כלום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חמוד, לא חלאה ולא כלום |
אמרתי לך כבר... יש תאוריה שלמה מאחורי מעמד החלאות והכל
ותאמין לי שאתה לא חלאה
אבל זה לא המקום לזה...
בפעם אחרת |
|
|
| Sniper |
חחחחחח
שחר אחי אני לא יודע מה היתלהבת כ"כ מטיסאטו הוא ניהיה אכזבה השנה הזאת שחבל על הזמןןן
מממ ואני לא חושב שהיתשחרר עדיין המיקס של טיאסטו למדונה
אולי שמעת רדיו ריפ |
|
|
| Shahar |
madonna - die another day [tiesto remix]
שוחרר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
madonna - die another day [tiesto remix]
שוחרר? |
לא חושב...
אבל שוחרר רמיקס אחר של טייסטו למדונה... שאמרו לי שגם הוא פייק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Shahar
madonna - die another day [tiesto remix]
שוחרר? |
NO |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא חושב...
אבל שוחרר רמיקס אחר של טייסטו למדונה... שאמרו לי שגם הוא פייק |
איכס השיר השני שלה ממש גועל..
nobodys perfect |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
איכס השיר השני שלה ממש גועל..
nobodys משהו |
01-madonna_-_nobodys_perfect_(dj_tiesto_remix)-bvr
כן זה לא מי יודע מה טוב
אבל בכל מקרה אמרו לי שזה פייק ושזה בכלל לא טייסטו
באמת לא נשמע כל כך הסגנון שלו.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
01-madonna_-_nobodys_perfect_(dj_tiesto_remix)-bvr
כן זה לא מי יודע מה טוב
אבל בכל מקרה אמרו לי שזה פייק ושזה בכלל לא טייסטו
באמת לא נשמע כל כך הסגנון שלו.... |
אהה אבל בקשר למה שאני מחפש
זה 100% טייסטו
זה סגנון שלו וגם הוא ניגן אותו בהופעה שלו :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אהה אבל בקשר למה שאני מחפש
זה 100% טייסטו
זה סגנון שלו וגם הוא ניגן אותו בהופעה שלו :) |
אף אחד לא אמר שזה לא
אבל תרגע כבר!! זה לא השתחרר עדיין
אם זה ישתחרר ויהיה למישהו אז אתה תשיג את זה תסמוך עליי |
|
|
|
|