|
De sport thread (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Straks voetbal :) finale UEFA cup, 19.45u op KanaalTwee |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tis rustdag dacht ik? |
jep jep verplaatsing naar Italië he |
|
|
| Jasperovitsj |
Middlesborough - Sevilla
Echt geen idee wie het meeste kans zou maken, en ik verwacht ook wel een heel open match :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Ik hoop op een heel spannende match vooral maar heb toch wel een voorkeur voor de Noord-Engelsen ('k het niet zo voor Sevilla), al zal het niet zo makelijk voor hen worden vrees ik. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
en euhm CygnusX, we hebben nog geen team image! :p |
ha ja een nieuwe functie, als iemand me het logo dat gebruikt is voor de tshirts/beta party doorstuurt zet ik dat er wel in :) |
|
|
| Antony |
| daar dachtek ook aan :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Sevilla staat 0-1 voor bij de rust.
Ik ben trouwens verschoten van het team dat Middlesborough op de mat zet. Rochemback, Boateng, Hasselbaink, Viduka, Southgate,... ik wist niet dat ze zo'n sterk team hadden :eyes: |
|
|
| Real |
| Ze maken met dat team nochtans niet veel klaar. :p |
|
|
| Phortastic |
Nu blijkt italiaanse competitie dus ook alle vollebak omgekocht (met juve op kop) :whip:
Kga stoppen met naar voetbal zien denk ik, toch allemaal omgekocht... Belgie, duitse scheidsrechters, nu Italie. En dan nog al de dingen waar we nog geen ing clue over hebben.
Ze zouden es terug wa normale bedragen in de sport moeten pompen ipv er zo een absurde geldmolen van te maken :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| juve nr 3de klasse, Milan kampioen! =p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Amai, serieus zwaar verdict :nervous: |
|
|
|
|