|
De sport thread (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Oh my, ik heb net de 2de set van de finale van het toernooi van Halle gezien, en als Roger Federer zo speelt op Wimbledon gaat hij héél moeilijk te kloppen zijn! :eyes: |
|
|
| TOR |
ff een Formule 1 intermezzo: Michael Schumacher kwalificeerde zich gisteren als 6de voor de Canadese GP, je hoort het goed: 6de! zijn broer staat op pole, vóór (opletten Pumaz!) Jenson Button. :)
voor de geïnteresseerden: vanavond wordt de GP om 18u uitgezonden op ITV |
|
|
| Gladius |
| tedju dan ist toch wel voetbal zekers :p |
|
|
| CygnusX |
Amai, wat een einde van de wedstrijd.
Ik ben blij voor de Fransen, die Engelsen verdienden niet om te winnen, met hun lame manier van spelen (of moet ik zeggen niet-spelen?). |
|
|
| Eagle` |
Je kunt nou niet zeggen dat frankrijk een ongelofelijk partij heeft neergezet hoor, echt niet. Zizou en henry hebben geen bal deftig geraakt op een ganse partij. Op 1 minuut van 0-1 naar 2-1, dit hou je echt niet voor mogelijk.
Toch heb ik het gevoel dat frankrijk er uit gaat voor de finale |
|
|
| Jasperovitsj |
Whoa, inderdaad een zalig einde van de match, maar de Engelsen hebben het volledig aan zichzelf te danken! Hun verdedigende aanpak was natuurlijk heel effectief, maar niet echt aantrekkelijk, en vroeg of laat valt er gewoon een bal goed...
Props aan Zidane natuurlijk, zijn vrije trap was meesterlijk - James zag hem niet eens komen - en dan nog zo koel blijven bij de penalty! Spijtig dat Beckham zijn penalty heeft gemist, daar zal hij nog voor afgerekend worden denk ik...
Grappig trouwens om Trezeguet bezig te zien, het valt kei hard op dat hij bij Juventus speelt, constant dat "Italiaans" handje en die gezichtsuitdrukkingen tegen de arbiter en zijn medespelers! :haha: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Amai, wat een einde van de wedstrijd.
Ik ben blij voor de Fransen, die Engelsen verdienden niet om te winnen, met hun lame manier van spelen (of moet ik zeggen niet-spelen?). |
you, all of you!!!!!! ;)
Je moet het maar kunnen hoor, het is zeer smerig maar zo spelen stopte Frankrijk heel goed af. Ik herhaal, het is bijzonder smerig maar Frankrijk bakte er grotendeels niks van, je moet je maar kunnen aanpassen.
En Engeland verliest AL HUN GROTE WEDSTRIJDEN DOOR EEN PENALTY. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Whoa, inderdaad een zalig einde van de match, maar de Engelsen hebben het volledig aan zichzelf te danken! Hun verdedigende aanpak was natuurlijk heel effectief, maar niet echt aantrekkelijk, en vroeg of laat valt er gewoon een bal goed...
|
Das gewoon rotzooi man, Frankrijk heeft geen hele kans bij elkaar gespeeld op 90 minuten. Almaar acties door het centrum, hadden ze nog 10 minuten langer moge spelen op die manier, die bal was nooit goed gevallen. Henry zat totaal niet in de partij, zelfde voor Zidane.Al maar lange ballen. Spel werd nauwelijks langs flanken verlegd. Lucky dat ze iemand als Zidane lopen hebben, maar ik blijf er bij Frankrijk haalt de finale niet, zeker niet hoe ze vandaag speelden. Ow en trouwens verdedigen moet niet aantrekkelijk zijn, maar gewoon efficient en hard bikkele ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Nyah
Kroatië - Zwitserland 1-0
Frankrijk - Engeland 2-1
|
Je hebt er wel inzicht in ;) :) Weliswaar met enorm veel geluk, gaat om de eindstand :p |
|
|
| Nyah |
| quote: |
pronostiekske
Kroatië - Zwitserland 1-0
Frankrijk - Engeland 2-1
|
woei, 1 pronostiek goed
toen straks nog tot een vervelende vaststelling gekomen: had 4 op Lotto... maar lotto formulier dit weekend niet binnengebracht :( vergeten...:sadgreen: door die examens heb ik gewoon geen besef van de dagen: wanneer t weekend is en wanneer ni ... doeme (en ik had nochtans een voorgevoel dat ik iets ging winnen :toothless )
och ja, maar goed dat ik geen 5 of meer had, want dan zou ik toch wel eens met iets gooien :p |
|
|
| dj Zevan |
ge moet maar zindane heten, jawadde, wa ne vrije trap, op de perfecte hoogte, voor de muur door, denk da keeper de bal nie eens gezien heeft. en ik vond dat hij wel in de match zat, tijdens eerste helft en begin 2de helft ging zowat elke franse aanval via hem, daarna is hij wat weggezakt, wat normaal is
frankrijk heeft misschien geen kans bijeen gespeeld, maar dat is dan vooral te danken aan het wij-kruipen-met-9-man-achter-de-bal-voetbal van engeland. onmiddellijk 2a3 man op de speler met de bal en maar wegschieten als we hem vanachter hebben (vooral die campbell, om onnozel van te worden). net als op de vorige tornooien zijn de engelsen te weinig bij machten om het spel te kunnen maken tegen een grote tegenstander, tegen zwitserland zal dat misschien lukken.
ik zie frankrijk wel ver geraken. de spitsen waren misschien onzichtbaar vandaag, maar da komt hoofdzakelijk door het feit dat er allemaal tegen spelers van de eigen competitie en vooral ploeggenoten werd gespeeld. |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ En als Santini eindelijk doorheeft dat hij zijn flanken is wat meer moet benutten! Zet een Rothén in de plaats van Lizarazu en ze kunnen volgens mij véél meer kansen creëren! |
|
|
|
|