return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 129)
View this Thread in Original format
Antony
kregen jullie er ook een krop in de keel van en bijna tranen in de ogen? man man prachtige beelden en wat een prestaties!
1Million$shot
quote:
Originally posted by Antony
kregen jullie er ook een krop in de keel van en bijna tranen in de ogen? man man prachtige beelden en wat een prestaties!


kiekenvel moment !! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
mellow_head
Jaja, 3 gouwe medailles, goe bezig atlethes!
RadiantB
quote:
Originally posted by Bunz
Ik vond die met zilver op hoogspringen (Velena of iet in die stijl) wel te hot voor worden anders :rolleyes:

(manne, die atletes lope op de piste en nie op de catwalk ;) )


die is al tegen de 40, nogal logisch dat alles er slapjes bij hangt :rolleyes:

quote:
kregen jullie er ook een krop in de keel van en bijna tranen in de ogen? man man prachtige beelden en wat een prestaties!


euforie, extase en een patriotistische dikke nek (tzijn toch weer de vlamingen die het voor elkaar krijgen)
Phortastic
Weer straf hoe Mayo ineens herrezen is... Hij trekt door in San Sebastian en 2 man kunnen volgen.... Bekijk zen beelden in de Tour nog eens lol.

Hij heeft zen pillen weer gevonden :o

Nuja tis in Spanje he, nuff said.
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
Weer straf hoe Mayo ineens herrezen is... Hij trekt door in San Sebastian en 2 man kunnen volgen.... Bekijk zen beelden in de Tour nog eens lol.

Hij heeft zen pillen weer gevonden :o

Nuja tis in Spanje he, nuff said.


lol idd :D
FCB_Fanatic
zodadelijk om 14u50 de 4 x 100 m van de vrouwenploeg op Sporza :)

edit: stolwissel is mislukt, dus geen finish voor de Belgen :(
1Million$shot
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zodadelijk om 14u50 de 4 x 100 m van de vrouwenploeg op Sporza :)

edit: stolwissel is mislukt, dus geen finish voor de Belgen :(


jammer ! wel een jonge ploeg, kunnen enkel maar verbeteren hé! En ze hebben de beste mentor in huis ook é! Ons kimmeke !
Phortastic
De FIFA dreigt ermee Italië te schorsen

wo 23/08/06 - De Italiaanse bond moet Juventus overtuigen om niet naar de burgerrechtbank te stappen in het kader van de omkopingszaak. Lukt dat niet, dan kan Italië geweerd worden van het internationale toneel.
Juventus wil zich maar niet neerleggen bij de verplichte degradatie naar de Serie B. De club, die gestraft werd wegens manipulatie van scheidsrechters, maakte maandag bekend dat ze naar de burgerrechtbank stapt.
Maar de rechtsvoering voor de burgerrechtbank is verboden volgens de statuten van de Wereldvoetbalbond (FIFA).

Als Juve toch voet bij stuk houdt, dan wil de FIFA ingrijpen. De Italiaanse bond moet dus proberen om Juventus te overtuigen.

Als dat niet lukt, dan zouden de Italiaanse clubs en de nationale ploeg mogelijk niet meer mogen deelnemen aan internationale competities. Komt het zover dat de kersverse wereldkampioen het EK in 2008 al mag vergeten?



Hopelijk houdt Juve voet bij stuk :tongue2

Weg met die corrupte itakken :whip:
Gladius
quote:
Originally posted by Phortastic
Hopelijk houdt Juve voet bij stuk :tongue2

Weg met die corrupte itakken :whip:

grote kuis is reeds gehouden eh, laat het nu ni nog erger worden dan het al is. Het laatste wat we willen is een EK zonder Italië & CL zonder Italiaanse ploegen. En volgens die logica -interne problemen zorgen voor sancties op internationaal niveau- zou België hetzelfde lot moeten ondergaan.

Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
En volgens die logica -interne problemen zorgen voor sancties op internationaal niveau- zou België hetzelfde lot moeten ondergaan.


Ja dat zou idd een fiasco zijn. Belgie niet op het EK 2008... Oh wait :stongue:

En hier gaan ploegen niet in beroep tot in het oneindige he, dus da zal hier ni gebeuren (sancties op internationaal niveau). Er moet es korte metten gemaakt worden met die corrupte boel daar.

En geen italie in CL en op internationaal niveau... Ik lig er niet wakker van hoor, gaan ze misschien eens 2 keer nadenken de volgende keer.
Real
:nervous: :nervous: Hincapie ocharme. :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement