return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 118)
View this Thread in Original format
mellow_head
quote:
Originally posted by MikeVee
Volgens mij moest ze verliezen van pa Clijsters aangezien de vanaf morgenavond voor een maand in de Limburg voor zijn TV wil liggen ipv op een tornooi te zitten. :rolleyes:



LMAO


...en BOEEEEEEE aan uwe sig MikeVee!:disbelief
mellow_head
Wie heeft de beenbreuk gezien van Cissé tegen Volksrepubliek China? Miljaar da was om te kotse :nervous:
Real
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=6

Dat staat al in de WK thread m'n jongen. 't Was inderdaad niet om aan te zien. :sadgreen:
mellow_head
Ze schijnen blij te zijn met Lierse na de matchen :p



Vond da wel schone foto :gsmile:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Anderlecht krijgt een slordige acht miljoen euro voor zijn centrale verdediger


da's toch gene vette zenne als ge bekijkt wat anderlecht oorspronkelijk meende te krijgen voor Kompany. Voor hij gekwetst werd zijn er eens bedragen genoemd van 15 à 20 miljoen euro.
Real
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Voor hij gekwetst werd zijn er eens bedragen genoemd van 15 à 20 miljoen euro.

Da's ook wel iets te optimistisch ingeschat ook. :rolleyes:

Maar langs de andere kant is het niet meer dan normaal, altijd zo hoog mogelijk beginnen.
Met die acht miljoen die ze nu krijgen, zullen ze ook wel content zijn hoor. :)
Nabistai
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
da's toch gene vette zenne als ge bekijkt wat anderlecht oorspronkelijk meende te krijgen voor Kompany. Voor hij gekwetst werd zijn er eens bedragen genoemd van 15 à 20 miljoen euro.


Het is een feit dat 20 miljoen altijd een te hoog bedrag is geweest, maar aan de andere kant betekent die 8 miljoen niks hoor. Anderlecht krijgt ook een mooi percent wanneer Kompany doorverkocht wordt + extra geld wanneer Hamburg zich kwalificeerd voor de CL + extra geld wanneer Hamburg kampioen zou worden (alleen dit laatste is niet echt te verwachten). Het is dus eigelijk belangrijk dat Hamburg goed presteert en dat Kompany dan voor een mooi bedragje naar een topclub verkast, dan zou het bedrag dat we ktijgen makkelijk een pakle hoger liggen! Nuja, ik verwacht zeker nog mooie dingen van Kompany :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Nabistai
Het is een feit dat 20 miljoen altijd een te hoog bedrag is geweest, maar aan de andere kant betekent die 8 miljoen niks hoor. Anderlecht krijgt ook een mooi percent wanneer Kompany doorverkocht wordt + extra geld wanneer Hamburg zich kwalificeerd voor de CL + extra geld wanneer Hamburg kampioen zou worden (alleen dit laatste is niet echt te verwachten). Het is dus eigelijk belangrijk dat Hamburg goed presteert en dat Kompany dan voor een mooi bedragje naar een topclub verkast, dan zou het bedrag dat we ktijgen makkelijk een pakle hoger liggen! Nuja, ik verwacht zeker nog mooie dingen van Kompany :)


was ook wel te verwachten dat er nog 'extra's' zouden bijkomen. Khad zelf nu ook niet gedacht dat ze der ooit meer als 10 voor zouden krijgen (toch niet na die blessures), het is dus idd wel een mooi bedrag (zeker als er nog wa bijkomt).

Het zegt in ieder geval veel over het niveau van de Belgische competitie, een toptalent in een grote competitie zou wel nog die 15 miljoen euro (en meer) opbrengen.
Real
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Het zegt in ieder geval veel over het niveau van de Belgische competitie, een toptalent in een grote competitie zou wel nog die 15 miljoen euro (en meer) opbrengen.

Naar mijn bescheiden mening is Kompany een deftige speler, maar zeker geen supertalent.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Naar mijn bescheiden mening is Kompany een deftige speler, maar zeker geen supertalent.


en daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, khad idd ietske genuanceerder moeten zijn :D

Jasperovitsj
Kompany was een supertalent, maar hij heeft sinds zijn "ontdekking" eigenlijk niet genoeg vooruitgang geboekt, en tel daar dan nog die blessures bij...
Enfin, ik hoop dat hij in Duitsland nog wat verder kan evolueren, dat kan de nationale ploeg alleen maar ten goede komen :D Met Van Buyten als basisspeler bij Bayern gaan we nog een schoon verdediging krijgen bij de Duivels :crazy:
Real
Nu dieje boer van ne Léonard nog thuislaten bij de volgende selectie en we spelen Europees kampioen! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement