|
De sport thread (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Volgens mij moest ze verliezen van pa Clijsters aangezien de vanaf morgenavond voor een maand in de Limburg voor zijn TV wil liggen ipv op een tornooi te zitten. :rolleyes: |
LMAO
...en BOEEEEEEE aan uwe sig MikeVee!:disbelief |
|
|
| mellow_head |
| Wie heeft de beenbreuk gezien van Cissé tegen Volksrepubliek China? Miljaar da was om te kotse :nervous: |
|
|
| mellow_head |
Ze schijnen blij te zijn met Lierse na de matchen :p

Vond da wel schone foto :gsmile: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Anderlecht krijgt een slordige acht miljoen euro voor zijn centrale verdediger |
da's toch gene vette zenne als ge bekijkt wat anderlecht oorspronkelijk meende te krijgen voor Kompany. Voor hij gekwetst werd zijn er eens bedragen genoemd van 15 à 20 miljoen euro. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Voor hij gekwetst werd zijn er eens bedragen genoemd van 15 à 20 miljoen euro. |
Da's ook wel iets te optimistisch ingeschat ook. :rolleyes:
Maar langs de andere kant is het niet meer dan normaal, altijd zo hoog mogelijk beginnen.
Met die acht miljoen die ze nu krijgen, zullen ze ook wel content zijn hoor. :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
da's toch gene vette zenne als ge bekijkt wat anderlecht oorspronkelijk meende te krijgen voor Kompany. Voor hij gekwetst werd zijn er eens bedragen genoemd van 15 à 20 miljoen euro. |
Het is een feit dat 20 miljoen altijd een te hoog bedrag is geweest, maar aan de andere kant betekent die 8 miljoen niks hoor. Anderlecht krijgt ook een mooi percent wanneer Kompany doorverkocht wordt + extra geld wanneer Hamburg zich kwalificeerd voor de CL + extra geld wanneer Hamburg kampioen zou worden (alleen dit laatste is niet echt te verwachten). Het is dus eigelijk belangrijk dat Hamburg goed presteert en dat Kompany dan voor een mooi bedragje naar een topclub verkast, dan zou het bedrag dat we ktijgen makkelijk een pakle hoger liggen! Nuja, ik verwacht zeker nog mooie dingen van Kompany :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Het is een feit dat 20 miljoen altijd een te hoog bedrag is geweest, maar aan de andere kant betekent die 8 miljoen niks hoor. Anderlecht krijgt ook een mooi percent wanneer Kompany doorverkocht wordt + extra geld wanneer Hamburg zich kwalificeerd voor de CL + extra geld wanneer Hamburg kampioen zou worden (alleen dit laatste is niet echt te verwachten). Het is dus eigelijk belangrijk dat Hamburg goed presteert en dat Kompany dan voor een mooi bedragje naar een topclub verkast, dan zou het bedrag dat we ktijgen makkelijk een pakle hoger liggen! Nuja, ik verwacht zeker nog mooie dingen van Kompany :) |
was ook wel te verwachten dat er nog 'extra's' zouden bijkomen. Khad zelf nu ook niet gedacht dat ze der ooit meer als 10 voor zouden krijgen (toch niet na die blessures), het is dus idd wel een mooi bedrag (zeker als er nog wa bijkomt).
Het zegt in ieder geval veel over het niveau van de Belgische competitie, een toptalent in een grote competitie zou wel nog die 15 miljoen euro (en meer) opbrengen. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Het zegt in ieder geval veel over het niveau van de Belgische competitie, een toptalent in een grote competitie zou wel nog die 15 miljoen euro (en meer) opbrengen. |
Naar mijn bescheiden mening is Kompany een deftige speler, maar zeker geen supertalent. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Naar mijn bescheiden mening is Kompany een deftige speler, maar zeker geen supertalent. |
en daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, khad idd ietske genuanceerder moeten zijn :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Kompany was een supertalent, maar hij heeft sinds zijn "ontdekking" eigenlijk niet genoeg vooruitgang geboekt, en tel daar dan nog die blessures bij...
Enfin, ik hoop dat hij in Duitsland nog wat verder kan evolueren, dat kan de nationale ploeg alleen maar ten goede komen :D Met Van Buyten als basisspeler bij Bayern gaan we nog een schoon verdediging krijgen bij de Duivels :crazy: |
|
|
| Real |
| Nu dieje boer van ne Léonard nog thuislaten bij de volgende selectie en we spelen Europees kampioen! :) |
|
|
|
|