|
De sport thread (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| riquelme riquelme riquelme... |
|
|
| Real |
| Mja, prachtig publiek wel. |
|
|
| djcresto |
owja zidane stopt
en salou naar brugge |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Bikkembergs heeft ook echte voetbalschoenen gemaakt. :rolleyes: 240€ per paar dan, astemblieft :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Vanaf dat ik Arsenal in de 1/8ste finale zag spelen was mijn voorspelling dat Arsenal dit jaar wel eens de trofee zou kunnen binnenhalen. Ze zijn er al kortbij. Alhoewel vandaag een enorm slechte match was. Mja, zo wint ge de CL... Als ge uw slechte matchen ook tot een goed eind kunt brengen. |
yep idd. toen ik arsenal tegen madrid zag spelen wist ik hoe laat het was.
prachtig voetbal, het charmeert mij zelfs meer dan barcelona.
go milan! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Arsenal - Barcelona moet toch ook prachtig voetbal opleveren denk ik :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Arsenal - Barcelona moet toch ook prachtig voetbal opleveren denk ik :crazy: |
Arsenal heeft al 10 matchen geen goal binnengekregen. Tis wat je prachtig noemt :p |
|
|
| Gladius |
| een match kan voor mij prachtig zijn zonder dat er gescoord wordt. ik vond het gisteren een zeer hoogstaande match btw. Ik had Villareal niet zó goed verwacht |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik had Villareal niet zó goed verwacht |
Niemand denk ik. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Niemand denk ik. :) |
bwa kijk naar de namen in hun ploeg. Das toch gene kak zenne. Jose Marie zat zelfs op de bank gisteren. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Real
Niemand denk ik. :) | Ik wel :) In die hun selectie zitten wel enkele serieuze toppers hoor :) |
|
|
| mellow_head |
prono voor dezenavond: Barcelona - AC Milan 1 - 2
Barça zal wel winnen... :sadgreen: |
|
|
|
|