|
De sport thread (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| waar zat polleke verdoemme ??just de laatste km gezien ofzo in de club daar sebiet, hij was ni te bespeuren, hij had toch ne rozen droom :( :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Welke Polle? Bettini, Savoldelli, nog nen andere? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Welke Polle? Bettini, Savoldelli, nog nen andere? |
der is ma een polleke en das bettine, wuyts leek :p |
|
|
| Jasperovitsj |
1. Stefan Schumacher (Dui) 202 km in 5u14'41"
2. José Luis Rubiera (Spa) op 2"
3. Davide Rebellin (Ita 6"
4. Paolo Bettini (Ita) z.t.
5. Philippe GILBERT
6. Jens Voigt (Dui)
7. Andrea Moletta (Ita)
8. José Ivan Gutierrez (Spa)
9. Paolo Savoldelli (Ita)
10. Franco Pellizotti (Ita) 9"
Toch ni slecht? |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Maar ni goe genoeg :o |
|
|
| diddi |
Bettini is altijd top. Is één van de grootste renners op dit moment, nog groter dan Boonen, Ullrich, Basso, Salvodelli,...
Heeft iemand nog iets gehoord van de Vino? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by diddi
baaaaaaaaaaaaalen is dat... |
... dorp waar diegene vandaan komt die nu een zware concurrent minder heeft voor het groen in de tour ;)
wel jammer voor men punten verdoeme. |
|
|
| CygnusX |
| Mark Uytterhoeven geeft weer commentaar vanaf donderdag!!!! Woohoo! :D |
|
|
| djcresto |
Alberto Loddo koste 0 punten in wielerprono en leverde mij al 58 punten op :D
Nog nooit van die gast gehoord, was pure gok eigenlijk. |
|
|
| Antony |
das wel the play of the year dan :D
en euhm CygnusX, we hebben nog geen team image! :p |
|
|
| diddi |
BETA ftw!!
Weet iemand een site waar je live kan volgen?
Sport.be update niet en sporza doet het vandaag ook niet :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tis rustdag dacht ik? |
|
|
|
|