return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 99)
View this Thread in Original format
Eagle`
waar zat polleke verdoemme ??just de laatste km gezien ofzo in de club daar sebiet, hij was ni te bespeuren, hij had toch ne rozen droom :( :o
Jasperovitsj
Welke Polle? Bettini, Savoldelli, nog nen andere?
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Welke Polle? Bettini, Savoldelli, nog nen andere?


der is ma een polleke en das bettine, wuyts leek :p
Jasperovitsj
1. Stefan Schumacher (Dui) 202 km in 5u14'41"
2. José Luis Rubiera (Spa) op 2"
3. Davide Rebellin (Ita 6"
4. Paolo Bettini (Ita) z.t.
5. Philippe GILBERT
6. Jens Voigt (Dui)
7. Andrea Moletta (Ita)
8. José Ivan Gutierrez (Spa)
9. Paolo Savoldelli (Ita)
10. Franco Pellizotti (Ita) 9"


Toch ni slecht?
Tomorrow Traxx
Maar ni goe genoeg :o
diddi
Bettini is altijd top. Is één van de grootste renners op dit moment, nog groter dan Boonen, Ullrich, Basso, Salvodelli,...

Heeft iemand nog iets gehoord van de Vino?
Antony
quote:
Originally posted by diddi
baaaaaaaaaaaaalen is dat...


... dorp waar diegene vandaan komt die nu een zware concurrent minder heeft voor het groen in de tour ;)

wel jammer voor men punten verdoeme.
CygnusX
Mark Uytterhoeven geeft weer commentaar vanaf donderdag!!!! Woohoo! :D
djcresto
Alberto Loddo koste 0 punten in wielerprono en leverde mij al 58 punten op :D

Nog nooit van die gast gehoord, was pure gok eigenlijk.
Antony
das wel the play of the year dan :D

en euhm CygnusX, we hebben nog geen team image! :p

diddi
BETA ftw!!

Weet iemand een site waar je live kan volgen?

Sport.be update niet en sporza doet het vandaag ook niet :(
Jasperovitsj
Tis rustdag dacht ik?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement