|
De sport thread (pg. 142)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Das toch logisch, as ge zie hoe professioneel da die allemaal me hun sport bezig zijn. As die zelf kunne winne dan zulle ze da ook doen hoor. Tzen geen kermiskoerskes meer he. |
vaneigens, ik zeg da oek ni eh, tis giesber da vindt da het ni normaal is |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | ER ZIJN AL IDEEEN VOOR NIEUWE STADIONS
_______________________________________
België heeft al heel wat ideeën voor
nieuwe stadions. "We denken aan Brugge,
Antwerpen, Brussel, Luik & Henegouwen",
zegt François De Keersmaecker in HLN.
In Antwerpen, Brussel, Henegouwen en
Brugge zouden nieuwe stadions gebouwd
worden, met een capaciteit van 50.000
toeschouwers. De capaciteit van
Sclessin (Luik) zou verdubbeld worden.
In Brussel wordt gedacht aan een
stadion langs het kanaal in de richting
van Vilvoorde. Streefdatum: 2011. Het
Koning Boudewijnstadion zou vanaf dan
vooral voor de Ivo Van Damme-Memorial
en concerten gebruikt kunnen worden.
|
Sta me toe eens goed te lachen hiermee :D
Welke club zou er 50.000 plaatsen uitverkocht krijgen? NIEMAND :rolleyes:
Neen, we gaan Brugge en Standard wéér maar eens bevooroordelen door hun stadion te financieren.. Anderlecht en Genk hebben echter zelf hun stadion mogen financieren. (nog altijd een van de belangrijkste redenen waarom wij financieel een achterstand hebben op Brugge en Anderlecht, aangezien zij de voorbije jaren geen stadion moesten afbetalen...)
Dat men dat geld toch gewoon eerlijk verdeeld onder alle clubs zodat eerste klasse 18 mooie comfortabele stadions telt, en ge als supporter niet meer in een (bijna letterlijk) kiekenkot moet gaan staan zoals in Moeskroen, StTruiden,... :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| het nieuwe stadion van club aan klaverblad van loppem wordt volledig gefinancieerd door sponsers, heeft normaal niks te zien met de overheid of de bond |
|
|
| TOR |
Volgt er iemand eigenlijk de Champions League volleybal?
Gisteren in Roeselare naar de laatste poulewedstrijd gaan kijken en opnieuw 3-0 winst voor de West-Vlamingen. :) Het team heeft zowaar negen van de tien wedstrijden gewonnen. |
|
|
| TripleB |
| quote: | Originally posted by TOR
Volgt er iemand eigenlijk de Champions League volleybal?
Gisteren in Roeselare naar de laatste poulewedstrijd gaan kijken en opnieuw 3-0 winst voor de West-Vlamingen. :) Het team heeft zowaar negen van de tien wedstrijden gewonnen. |
de Belgische ploegen zouden beter is presteren in de Champions League van het voetbal!! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TripleB
de Belgische ploegen zouden beter is presteren in de Champions League van het voetbal!! |
joa da is woa :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Volgt er iemand eigenlijk de Champions League volleybal?
Gisteren in Roeselare naar de laatste poulewedstrijd gaan kijken en opnieuw 3-0 winst voor de West-Vlamingen. :) Het team heeft zowaar negen van de tien wedstrijden gewonnen. |
ik volg de uitslagen altijd wel en ik bekijk meestal de samenvatting op het nieuws / sporza.be, maar daar blijft het bij. Ik ben vooral benieuwd hoever Roeselare kan geraken dit jaar, hebben precies een enorm stekre ploeg. Maaseik schat ik op dit moment toch iets minder hoog in. |
|
|
| Jasperovitsj |
Vliegen was bij momenten inderdaad sterk bezig. In de eerste set moest hij wat naar zijn ritme zoeken, maar vanaf de tweede set stond hij echt op hoog niveau te tenissen. Hij haalde Hewitt perfect uit zijn ritme door veel backhand slices en dropshots, en zijn opslag draaide ook lekker. Hewitt speelde ook sterk anders, maar die had geen waanzinnig publiek achter zich dat hem voortstuwde. :)
Ik ben wel eens beneiuwd wie er nu morgen gaat dubbelen. Want de match van Vliegen duurde langer dan 4 uur, en als hij nog een enkelspel moet spelen gaat het dubbelspel hem misschien té veel uitputten. Maar langs de andere kant kunnen de belgen tijdens het dubbelspel de overwinning al wel veilig stellen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Standard verliest met 3-1 van Zulte-Waregem en pakt ook 2 keer rood (Dante en Fellaini). Ik ben eens benieuwd naar het verslag straks :nervous: |
|
|
|
|