|
De sport thread (pg. 141)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik had het over de flater van Bailly gisteren. Hij heeft er ook al 2 gemaakt die Genk punten hebben gekost. Ik blijf er alleszins bij dat Stijnen die bal moet hebben. Uiteindelijk is die toch een ganse tijd onderweg en heeft hij nog tijd om de vlieglijn in te schatten. Tis ook nie dat hij een meter naast de bal klopt he. |
wééral een flater van Bailly gisteren? zoon prutser jonge, vervangen die handel :p :p
en dan begint gij hier als eerste op Stijnen te vitten.. terwijl uw eigen keeper al 2 weken na mekaar in de fout gaat :p |
|
|
| jeronimo_jd |
WK veldrijden echt een thriller. Wellens gevallen (en wk verloren) door dat hij een afsluitblok voor z'n wielen krijgt gesmeten door de schuld van ne motor:whip::whip:
Twas wel een uurtje zalige televisie, kheb mij énorm zenuwachtig gemaakt en dat de dag voor een exaam... |
|
|
| Config |
| en Vanthourenhout niet te zien.. jammer, want dit MOEST zijn moment worden.. zeker nadat Nys & Wellens al op achterstand waren gereden.. bah.. kutweekend. |
|
|
| Eagle` |
wa een wk wa een wk :eyespop:
Vraag me af of Sven Bart had kunnen kloppen vandaag, moesten ze ni gevallen hebben, want bart was super |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Crisisberaad in Brugge volgens het vrt-radionieuws. Degryse zou zen ontslag aangeboden hebben.
Hopelijk aanvaarden ze het, heeft nog geen enkele renderende speler aangebracht. |
Emilio Ferrera en Franky Van der Elst zijn buitengevlogen...
http://www.sport.be/nl/jupilerleagu...ticle_ID=185253 |
|
|
| FredNova |
| Super knap van Vervecken! |
|
|
| Giesber |
De enige Belg die blij was in het veldrijden was Vervecken zelf, de rest was droevig dat ze zelf nie gewonnen hadden. Schoon team is dat. Dat ze volgend jaar maar iedereen thuis laten, en een volledig ander team sturen. Een bende egoïsten bij elkaar zijn het.
En Groenendaal had inderdaad moeten winnen. Gewoon om het gezicht van mijne pa te zien als die terug thuis kwam :D. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Giesber
De enige Belg die blij was in het veldrijden was Vervecken zelf, de rest was droevig dat ze zelf nie gewonnen hadden. Schoon team is dat. Dat ze volgend jaar maar iedereen thuis laten, en een volledig ander team sturen. Een bende egoïsten bij elkaar zijn het.
|
Denk ge nu echt da vervecken zou afstoppen moest nys of wellens vooraanrijden als hij er zelf kan naartoe rijden..
WK veldrijden is nog nooit sprake geweest van teams en da zal het ook nooit ni worden.
Ik citeer vervecken. "Ik denk eerst aan men eige, dan de ploeg en op de laatste plaats pas men land" |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Eagle`
WK veldrijden is nog nooit sprake geweest van teams en da zal het ook nooit ni worden.
|
behalve toen Groenendaal wereldkampioen geworden is :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MikeVee
behalve toen Groenendaal wereldkampioen geworden is :p |
Had nys daar toen achter groenendaal gereden , had de Clercq hem gewoon gepakt in de sprint. Soit kunde over blijven discussieren, ma ze hebben Sven daarvoor ook weergepakt tijdens de WB 4 jaar geleje |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
terwijl uw eigen keeper al 2 weken na mekaar in de fout gaat :p |
Ik ben geen supporter van Genk hoor |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik citeer vervecken. "Ik denk eerst aan men eige, dan de ploeg en op de laatste plaats pas men land" |
Das toch logisch, as ge zie hoe professioneel da die allemaal me hun sport bezig zijn. As die zelf kunne winne dan zulle ze da ook doen hoor. Tzen geen kermiskoerskes meer he. |
|
|
|
|