|
De sport thread (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
_Jedi misschien kunde gij is proberen badmintonnen me uwe Lightsaber:D
Sjieke triatleten da wij hebben inderdaad! Knap van Katleen, nu hopen da Rutger Beke nog nbeke in conditie is en den Iron Man serieus kan aanvatten...
Ook ni vergeten dat Stefan Everst binnenkort zijn 9de wereldtitel in de wacht gaat slepen;) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Antony
_Jedi misschien kunde gij is proberen badmintonnen me uwe Lightsaber:D
|
:D dat gaat lang duren, al die 'pluimkes' naar de vaantjes als ik die met de lightsaber raak :cool:
on topic:
vant weekend terug F1 .. de eindspurt van het seizoen gaat in, in Turkije, waar het circus voor de eerste keer neerstrijkt.
Haalt Raikkonen die 26 punten nog in??? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Haalt Raikkonen die 26 punten nog in??? |
ik zie hem nog wel eens een motorprobleem krijgen als hij aan de leiding rijdt..
Renault zit in een zeer gunstige positie momenteel, ze hoeven geen risico's te nemen.. volgens mij haalt Alonso het vrij makkelijk over een tweetal maanden. |
|
|
| Pheatus |
OMG :eyespop: :eyespop: zotte vrouwmensen!
Kmag nog wat oefenen blijkbaar :p .
Trouwens, Gert, speel jij dat professioneel, badminton? Of ook gewoon bij een club. Kunnen we misschien es organiseren ofzo, ipv BETA zaalvoetbal, es BETA-badminton ;). Kunnen vrouwen ook meedoen enzo, een klein tornooitje enzo regelen. Voordeel is: we moeten geen tegenstanders zoeken, we zijn zelf al prooi/roofdier :D |
|
|
| Gladius |
zucht, antwerp in den beker verloren van derdeklasser Woluwe met 2-4.
oh boy :( |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
zucht, antwerp in den beker verloren van derdeklasser Woluwe met 2-4.
oh boy :( |
ik treur mee, tga wer gene vette worden dit seizoen...
Alle hoop nu op een goei seizoen voor den Berchem :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| hehe, dan supporter ik maar wat voor gba in eerste klasse... =) |
|
|
| Antony |
succes dan, me hunne 0/9 competitiestart zieget der ni goe uit voor het antwerpse voetbal...
gelukkig bennek maar ne gazetsupporter qua voetbal. den basket intresseert me meer, en daar ga RBA (ondertussen Antwerp Giants) brokken maken dit seizoen denkek:) |
|
|
| Gladius |
lol gazetsupporter :D
btw, we hebben weer een belgische tennisfinale! we mogen nog eens trots zijn! vanavond om 20h, al dan niet op sporza |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pheatus
OMG :eyespop: :eyespop: zotte vrouwmensen!
Kmag nog wat oefenen blijkbaar :p .
Trouwens, Gert, speel jij dat professioneel, badminton? Of ook gewoon bij een club. Kunnen we misschien es organiseren ofzo, ipv BETA zaalvoetbal, es BETA-badminton ;). Kunnen vrouwen ook meedoen enzo, een klein tornooitje enzo regelen. Voordeel is: we moeten geen tegenstanders zoeken, we zijn zelf al prooi/roofdier :D |
Spelen doe ikzelf nie professioneel. Ik ben er wel professioneel mee bezig want ik werk bij de Vlaamse Badminton Liga als administratief bediende.
Ik speel wel vrij veel. Minstens 2x per week + competitie en tornooien.
Zelf een tornooike organiseren is wel leuk. Maar omdat met mensen vant forum te doen zou da al veel moeilijker zijn. Het niveauverschil tussen sommigen onderling zal heel groot zijn. En of er dan nog veel aan is dat weet ik nie echt. |
|
|
| The_G0dfather |
| McLaren, ze kunnen toch nooit iets helemaal deftig doen hé :haha: |
|
|
| _Jedi |
^Idd het leek zo perfect, maar met Montoya weet je nooit voor de vlag valt en met Kimi's auto nog minder, een ronde meer en Alonso won nog!
Toch vind ik Kimi de betere, meer een Senna type terwijl Alonso meer het Prost type is.
Maar met 2 punten per race komt Kimi er niet natuurlijk. |
|
|
|
|