|
De sport thread (pg. 152)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
alonso ziet er met de week minder happy uit :D |
Vind ik helemaal niet erg :D |
|
|
| Eagle` |
| zonde voor nadal, hij had federer bij zen kloten nogthans, had ie maar wa meer geduld opgebracht bij die 4 breakpunten dat ie kreeg in de laatste set, federer was er aan dan imo |
|
|
| Antony |
| vinnet net goe dat die fuentes dandy nog op zen bek gaat |
|
|
| FCB_Fanatic |
en +2 :D
mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar Federer |
|
|
| Jasperovitsj |
+3
Maar de kloof met Nadal op gras wordt ook elk jaar kleiner. Ik zie Federer niet meer zomaar met gemak zijn 6de en 7de Wimbledon winnen. |
|
|
| dj Zevan |
Federer blijft voor mij gewoon de tenniskoning, fantastisch om ziet te spelen, zoveel talent. Nadal moet het iets meer van zijn kracht hebben met zijn voor zijn leeftijd overdreven gespierde armen.
Nadal heeft wat kansjes gehad vandaag, maar die had Federer in Parijs ook. En ik zou bij deze 2 heren niet echt spreken van gravel/gras specialisten. Ze hebben beiden de 2 afgelopen jaren de finales op Roland Garros en Wimbledon gespeeld. Zij domineren alle2 op alle gebeiden de mannentenniswereld. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Met zijn speelstijl zal Nadal ook niet zo lang meedraaien als Federer denk ik, hoewel hij toch een pak jonger is. Het is te vergelijken met Clijsters en Henin, en uiteindelijk is de meest getalenteerde en economische speelster van de twee diegene die nog speelt en succesen kent. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Nadal moet het iets meer van zijn kracht hebben met zijn voor zijn leeftijd overdreven gespierde armen.
|
lijkt me soms dat enkel zen linker fors gespierd is. fuentes had misschien nog maar 1 spuitje liggen :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
lijkt me soms dat enkel zen linker fors gespierd is. |
dat is idd zo, de ene arm is meer gespierd dan de andere :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dat is zo bij nagenoeg elke toptennisser. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat is zo bij nagenoeg elke toptennisser. :) |
ik vind het verschil bij Nadal gewoon vrij extreem |
|
|
|
|