return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 152)
View this Thread in Original format
_Jedi
quote:
Originally posted by The_G0dfather
alonso ziet er met de week minder happy uit :D


Vind ik helemaal niet erg :D
Eagle`
zonde voor nadal, hij had federer bij zen kloten nogthans, had ie maar wa meer geduld opgebracht bij die 4 breakpunten dat ie kreeg in de laatste set, federer was er aan dan imo
Antony
vinnet net goe dat die fuentes dandy nog op zen bek gaat
Config
haha +1
FCB_Fanatic
en +2 :D

mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar Federer
Jasperovitsj
+3


Maar de kloof met Nadal op gras wordt ook elk jaar kleiner. Ik zie Federer niet meer zomaar met gemak zijn 6de en 7de Wimbledon winnen.
dj Zevan
Federer blijft voor mij gewoon de tenniskoning, fantastisch om ziet te spelen, zoveel talent. Nadal moet het iets meer van zijn kracht hebben met zijn voor zijn leeftijd overdreven gespierde armen.

Nadal heeft wat kansjes gehad vandaag, maar die had Federer in Parijs ook. En ik zou bij deze 2 heren niet echt spreken van gravel/gras specialisten. Ze hebben beiden de 2 afgelopen jaren de finales op Roland Garros en Wimbledon gespeeld. Zij domineren alle2 op alle gebeiden de mannentenniswereld.
Jasperovitsj
Met zijn speelstijl zal Nadal ook niet zo lang meedraaien als Federer denk ik, hoewel hij toch een pak jonger is. Het is te vergelijken met Clijsters en Henin, en uiteindelijk is de meest getalenteerde en economische speelster van de twee diegene die nog speelt en succesen kent.
Antony
quote:
Originally posted by dj Zevan
Nadal moet het iets meer van zijn kracht hebben met zijn voor zijn leeftijd overdreven gespierde armen.


lijkt me soms dat enkel zen linker fors gespierd is. fuentes had misschien nog maar 1 spuitje liggen :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Antony
lijkt me soms dat enkel zen linker fors gespierd is.


dat is idd zo, de ene arm is meer gespierd dan de andere :stongue:

Jasperovitsj
Dat is zo bij nagenoeg elke toptennisser. :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat is zo bij nagenoeg elke toptennisser. :)


ik vind het verschil bij Nadal gewoon vrij extreem
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement