|
De sport thread (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Probleem voor mij wordt wel de datum, ik kan precies nie al te veel. Maar kzie het zeker zitten. |
Ik zit met hetzelfde probleem, maar we zullen is proberen in de thread om een goeie datum te vinden :) |
|
|
| djcresto |
and the winner is:
Londen!!!
had beetje op Parijs gehoopt, maar Londen is ook niet ver weg uiteraard.:D |
|
|
| Gladius |
| hah germinal-beerschot heeft een speler aangetrokken die Lolo heet =). could it be? ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
hah germinal-beerschot heeft een speler aangetrokken die Lolo heet =). could it be? ;) |
speelde voordien al bij Beveren |
|
|
| Real |
Anderlecht - Andere Ploeg 5-0
Eerste helft was schitterend voetbal. Vooral Wilhemsson, wat een schitterende speler. Ook VDBorre was erg goed. Jestrovic was weer eens de egoïst van dienst. Als ik elke match 20 keer op goal stamp, zal er ook wel eentje in gaan. :rolleyes: Maar toch een zééééér mooie kopbalgoal van hem. :)
Ook een mooi doelpunt van Goor, vrije trap in de 16meter, schitterend. :D Recht op het muurtje stampen en hij boldert wel binnen. :toothless
Tweede helft was maar saai. Wel een mooi koelbloedig doelpunt van VDHaeghe, een sterke invalbeurt van Bassegio en een ietwat tegenvallende (maar korte) invalbeurt van Serhat Akin. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Anderlecht - Andere Ploeg 5-0
Eerste helft was schitterend voetbal. Vooral Wilhemsson, wat een schitterende speler. Ook VDBorre was erg goed. Jestrovic was weer eens de egoïst van dienst. Als ik elke match 20 keer op goal stamp, zal er ook wel eentje in gaan. :rolleyes: Maar toch een zééééér mooie kopbalgoal van hem. :)
Ook een mooi doelpunt van Goor, vrije trap in de 16meter, schitterend. :D Recht op het muurtje stampen en hij boldert wel binnen. :toothless
Tweede helft was maar saai. Wel een mooi koelbloedig doelpunt van VDHaeghe, een sterke invalbeurt van Bassegio en een ietwat tegenvallende (maar korte) invalbeurt van Serhat Akin. |
De nieuwe spelers zullen moeite hebben om hun in de ploeg te knokken. Door de komst van Goor kan Wilhelmson op zijn favoriete rechterflank spelen en mpenza in de spits. Centraal zijn er naast Vanderhaege met Zetterberg, Bassegio en Mitu zelfs 3 opties. Ook Delorge zal het moeilijk krijgen om op rechts iemand uit de ploeg te spelen.
Ik vind trouwens dat alle Belgische topclubs (Anderlecht, Brugge, Standard en Genk) een zeer sterk elftal kunnen opstellen. |
|
|
| Gladius |
| jah en zoals elk jaar wilt Standard weer voor den titel spelen :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
jah en zoals elk jaar wilt Standard weer voor den titel spelen :rolleyes: |
nu hebben ze toch wel een heel sterke ploeg. En de kern is volledig gebleven. In augustus kan er wel nog veel veranderen natuurlijk. |
|
|
| Real |
Amai tis erg in de ENECO-tour.
Het peloton was serieus verkeerd gereden, de koplopers waren op deze manier 8 minuten extra uitgelopen. Nu willen de wedstrijdleiders de koplopers terug 8 minuten laten stilstaan.
:o !
EDIT: haha ze rijden gewoon door. :toothless |
|
|
| BZRK |
| Whahahahahaha, wa nen joke zeg :toothless |
|
|
| InTeXoR |
| wat een hilarische rit idd, 'k ga morgen eens kijken als ze in hasselt aankomen :) |
|
|
|
|