|
De sport thread (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lierse haalt wel 10 op 15 na de winterstop, petje af :) |
een gewond dier is dubbel zo gevaarlijk he, die gasten zullen er nu wel met een over mijn lijk mentaliteit staan |
|
|
| Gladius |

auch i'd say |
|
|
| Jasperovitsj |
:nervous:
Die zal wel een paar maandjes out zijn |
|
|
| CygnusX |
| Hmmm, nog een weekje wachten en de koers op de weg begint weer :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog een maand en tis Milaan - San Remo. Boonen, Petacchi, Freire én McEwen zitten alle 4 serieus goed in vorm en ze zijn er ook allemaal op gebrand om de primavera te winnen, dus dat gaat echt een super spannende editie worden denk ik :eyespop: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lierse haalt wel 10 op 15 na de winterstop, petje af :) |
Feesje gisteren in't supporterscafé :crazy: |
|
|
| djcresto |
| Schandalig hoe weinig nieuws van de Olympische spelen de VRT brengt. De 830 veldrit in een of andere boeregat is voor hen veel belangrijker. |
|
|
| Jasperovitsj |
Veldrijden verdient de aandacht die het krijgt :p
Maar wat meer berichtgeving over de winterspelen zou inderdaad geen overbodige luxe zijn. Buiten Van Der Perren en Ghysel is er niks in het nieuws geweest :whip: |
|
|
| Phortastic |
| Liggen weinig mensen wakker van in Belgie, van die winterspelen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Liggen weinig mensen wakker van in Belgie, van die winterspelen. |
bwa meer dan je denkt, denk ik. Kversta wel dat de tv rechten voor Sporza gezien de belangstelling in ons land te duur zijn. Maar zelfs in het nieuws is er nauwelijks berichtgeving van de Olympische Winterspelen. Op nos 2 kan je dan weer wel constant de winterspelen volgen. En buiten de schaatsers hebben zij ook maar weinig aanwezige sporters. Mocht Clijsters gaan Skieën het zou hoogstwaarschijnlijk meer aandacht krijgen dan alle skieërs op de olympische spelen samen. |
|
|
| Antony |
nederland heeft van elk edelmetaal al 2 stuks, wij zijn blij met een top 10 plaats of het berijken van een halve finale...
olympische records worden meestal wel vermeld, alsje dan toch persé de uistlagen van het ijshockey etc. wil weten moet je maar teletexten |
|
|
| speentje |
geen aanbod in België moet je maar Ndl 2 kijken of Eurosport
Sporza is sinds haar oprichting 1 grote klucht (remember de spelen in Athene :rolleyes: ) |
|
|
|
|