|
De sport thread (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| The suspense!!!!!! :D |
|
|
| CygnusX |
| Amai, wat een match! :eyespop: |
|
|
| Meltoz |
| Het heeft spijtig genoeg ni mogen zijn... :( :( |
|
|
| Freezel |
K-zooi! Waarom die patserige Portugezen nou weer door :mad: :mad: Klotekeeper met z'n blote handjes en dan zelf de pennal nemen :mad:
Ach ja, wij Hollanders knikkeren de Portugezen het toernooi wel uit :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Freezel
Klotekeeper met z'n blote handjes en dan zelf de pennal nemen :mad: |
Dat was wel stoer vond ik ;)
Al bij al een verdiende overwinning van de Portugezen, nietwaar? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat was wel stoer vond ik ;)
Al bij al een verdiende overwinning van de Portugezen, nietwaar? |
Misschien... Ma wou toch da de engelsen gewonnen hadden, dus verdiend hmmmm, ik weet het nie... :o ;) :p
edit @ Freezel: Dick gaat het mooi voor elkaar krijgen zene, wacht maar af.. ;) |
|
|
| Pumaz |
PORTUGAL VERDIENDE HET NIET.
Er was niks mis met de goal van Campbell, Urs Meier is een blinde klootzak:whip:
;)
Ah well, nu maar hopen dat een ander tegen Portugal wint, want er was niks mis met de goal van Campbell:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pumaz
PORTUGAL VERDIENDE HET NIET.
Er was niks mis met de goal van Campbell, Urs Meier is een blinde klootzak:whip:
;)
Ah well, nu maar hopen dat een ander tegen Portugal wint, want er was niks mis met de goal van Campbell:whip: :whip: :whip: |
In de herhaling zag je inderdaad duidelijk, dat de portugese keeper Ricardo, die dus op't einde de beslissende penalty zonder handschoenen heeft genomen, naar toch e mooi stel vliegen of muggen zat te vangen... :rolleyes: Joost zal't ni weten, maar Tom wel en er was dus niks mis mee, tsss... :( :( |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Pumaz
PORTUGAL VERDIENDE HET NIET.
Er was niks mis met de goal van Campbell, Urs Meier is een blinde klootzak:whip:
|
ik vond dat portugal het juist wel verdiende, vond dat de engelsen maar weinig hadden laten zien
en der was zeker een fout begaan op ricardo bij die goal, nie gezien hoe der ne engelse speler op die gaat leunen, nogal vrij doorzichtig en opvallend zelfs, mn bomma had zelfs gezien dat dat fout was :rolleyes:
maar was idd dikke match
tornooi begon saai, maar der zijn nu toch al n aantal dikke matchen geweest, niveau is mss nie altijd zo super, maar de spanning is des te hoger |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ik vond dat portugal het juist wel verdiende, vond dat de engelsen maar weinig hadden laten zien |
Ik haat het als mensen zoiets zeggen, het is de bedoeling te scoren, verder moet je niks
| quote: | | en der was zeker een fout begaan op ricardo bij die goal, nie gezien hoe der ne engelse speler op die gaat leunen, nogal vrij doorzichtig en opvallend zelfs, mn bomma had zelfs gezien dat dat fout was :rolleyes: |
Ik heb het 10x gezien, en als zoiets een fout is moet je bij elke duel in een match voor een fout fluiten, trust me, het was niks.
Leunen trouwens ook niet, iedereen doet zoiets bij een kopbal :p |
|
|
| Pumaz |
| Even terzijde, ik ben met Fifa 2004 een superploeg aan het proberen samenstellen, maar ik twijfel over mijn linkerflank, suggesties? |
|
|
|
|