|
De sport thread (pg. 149)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik heb deze week toevallig de eerste 4 Rocky films gezien. Clubber Lang, DAT is pas een beest. I pity the fool! |
|
|
| The_G0dfather |
| en, al abonn voor de fitness ? :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sugar Jackson is echt wel een beest, die wint bijna al zijn partijen op KO :nervous: |
wat ik ervan gezien heb, vanaf ronde 7, was hij toch de mindere van den italioanner. volgens mij zou hij op punten verloren zijn. |
|
|
| The_G0dfather |
godverdomme real gelijk
en barça ook :whip:
't wast moment :mad: :mad: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
godverdomme real gelijk
en barça ook :whip:
't wast moment :mad: :mad: |
Die goal van Messi trouwens... opnieuw een kopie van een bekende Maradona-goal, maar dan wel van de "Hand van god" :rolleyes: |
|
|
| Loraine |
Echt genoten van de finale tussen Nadal en Federer in Roland Garros!
Henin vs Ivanovic was ook aardige match maar het spel van de mannen was toch meer amusant. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
wat ik ervan gezien heb, vanaf ronde 7, was hij toch de mindere van den italioanner. volgens mij zou hij op punten verloren zijn. |
Dienen anderen heeft er dan toch een zware hersenschudding aan over gehouden. Veel leven zat daar na die klap niet meer in. |
|
|
| djcresto |
| Federer heeft het echt wel verknalt. Al die breakpunten in de eerste set laten liggen. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
het spel van de mannen was toch meer amusant. |
int w-vl betekent dat iets anders :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by djcresto
Federer heeft het echt wel verknalt. Al die breakpunten in de eerste set laten liggen. |
Nadal is gewoonweg beter op gravel en in lange ralleys :o
En dan heb ik het nog niet over de kracht waarmee dien gast de ballen overmept met een topspin waar ge u tegen zegt :wtf:
Federer heeft juist niet zijn maximale prestaties laten zien vandaag, maar goe...hij kan nie alles hebben ze :tongue2
@ Godvader: :conf: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
int w-vl betekent dat iets anders :toothless |
lol :toothless |
|
|
| Pumaz |
| Het spel van een man is hetgeen waardoor die man geen vrouw is :toothless |
|
|
|
|