return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 149)
View this Thread in Original format
Real
Ik heb deze week toevallig de eerste 4 Rocky films gezien. Clubber Lang, DAT is pas een beest. I pity the fool!
The_G0dfather
en, al abonn voor de fitness ? :p
Gladius
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sugar Jackson is echt wel een beest, die wint bijna al zijn partijen op KO :nervous:

wat ik ervan gezien heb, vanaf ronde 7, was hij toch de mindere van den italioanner. volgens mij zou hij op punten verloren zijn.
The_G0dfather
godverdomme real gelijk

en barça ook :whip:

't wast moment :mad: :mad:
Shadowkid
quote:
Originally posted by The_G0dfather
godverdomme real gelijk

en barça ook :whip:

't wast moment :mad: :mad:


Die goal van Messi trouwens... opnieuw een kopie van een bekende Maradona-goal, maar dan wel van de "Hand van god" :rolleyes:
Loraine
Echt genoten van de finale tussen Nadal en Federer in Roland Garros!

Henin vs Ivanovic was ook aardige match maar het spel van de mannen was toch meer amusant.
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
wat ik ervan gezien heb, vanaf ronde 7, was hij toch de mindere van den italioanner. volgens mij zou hij op punten verloren zijn.


Dienen anderen heeft er dan toch een zware hersenschudding aan over gehouden. Veel leven zat daar na die klap niet meer in.
djcresto
Federer heeft het echt wel verknalt. Al die breakpunten in de eerste set laten liggen.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Loraine
het spel van de mannen was toch meer amusant.



int w-vl betekent dat iets anders :toothless
Loraine
quote:
Originally posted by djcresto
Federer heeft het echt wel verknalt. Al die breakpunten in de eerste set laten liggen.


Nadal is gewoonweg beter op gravel en in lange ralleys :o
En dan heb ik het nog niet over de kracht waarmee dien gast de ballen overmept met een topspin waar ge u tegen zegt :wtf:
Federer heeft juist niet zijn maximale prestaties laten zien vandaag, maar goe...hij kan nie alles hebben ze :tongue2

@ Godvader: :conf:

Config
quote:
Originally posted by The_G0dfather
int w-vl betekent dat iets anders :toothless


lol :toothless
Pumaz
Het spel van een man is hetgeen waardoor die man geen vrouw is :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement