|
De sport thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Geen idee, volgens mij is het gewoon verslaafd zijn aan lopen...
Ik ben het prototype van de lazy bum, maar af en toe MOET ik gewoon gaan lopen, daar kan ik echt niet aan weerstaan! :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
af en toe MOET ik gewoon gaan lopen, daar kan ik echt niet aan weerstaan! :) |
en ge gaat dan alleen? want dat vind ik minder... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
en ge gaat dan alleen? want dat vind ik minder... |
Meestal wel ja, tenzij ik naar de training ga. :)
Maar alleen lopen vind ik echt wel fijn, dan is het gewoon ik tegen mijzelf, bepaal ik zelf hoe hard en hoe diep ik ga, gedachten op nul en dan gewoon in de "runners high" gaan...
*don't mind the undertones :o *
Met andere mensen lopen is natuurlijk wel beter voor de prestaties, als je samenloopt kan je altijd nog dat ietsje meer... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Meestal wel ja, tenzij ik naar de training ga. :)
Maar alleen lopen vind ik echt wel fijn, dan is het gewoon ik tegen mijzelf, bepaal ik zelf hoe hard en hoe diep ik ga, gedachten op nul en dan gewoon in de "runners high" gaan...
*don't mind the undertones :o *
Met andere mensen lopen is natuurlijk wel beter voor de prestaties, als je samenloopt kan je altijd nog dat ietsje meer... |
Allé vooruit, ik zal terug eens proberen wat te lopen. Alleen dan wel :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zet een walkman op, dat helpt ook al veel :) |
|
|
| Gladius |
| jah inderdaad ik loop ook liever alleen, gemakkelijker om uw tempo te bepalen. En als ge met 2 loopt zit ge toch maar te babbelen, en das vermoeiend =) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Formule 1 heb ik altijd al saai gevonden, en écht sport vind ik het zelf niet. De fysieke component is gewoon veel te klein, het gaat hem gewoon allemaal om wie de beste wagen heeft. Geef iedereen dezelfde auto, en dan is het pas sport! |
zoals Ei al zei, de fysieke component is echt wel belangrijk. op Eau Rouge in Spa moeten de coureurs tot 7G weerstaan... probeer dat maar eens anderhalf uur vol te houden. en in Hongarije moeten ze 77 ronden lang over een uiterst technisch circuit in de broeierige hitte van augustus.
maar eigenlijk hoeft een sport toch fysiek niet zwaar te zijn om de term "sport" achter zich te krijgen? coördinatie, inzicht, enz. allemaal belangrijk... volgens u zou darts dus geen sport zijn?
om nog even verder in te pikken op atletiek, ik ben ook gestopt wegens luiheid, hehe.. ik kon het niet over mijn hart krijgen de zaterdagmorgen vroeg uit mijn bed te stappen om te gaan trainen. even daarna ben ik ook gaan roken, dus dan was het hek helemaal van de dam.
bovendien was er ook de teleurstelling van een mislukt Belgisch kampioenschap. omdat ik als 13-jarige op een meeting 1m55 hoog gesprongen had, mocht ik in Nijvel gaan deelnemen, maar ik geraakte niet over 1m40 en eindigde op twee na laatste... :o |
|
|
| Gladius |
aiai tor, das echt wel spijtig, allé dat het alleen is omdat ge lui zijt, das vergooide talenten =\.
btw, morgen 1ste matchen, pronostiekje?
Port - Grie 1-0
Spa - Rus 1-1 |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Gladius
aiai tor, das echt wel spijtig, allé dat het alleen is omdat ge lui zijt, das vergooide talenten =\.
btw, morgen 1ste matchen, pronostiekje?
Port - Grie 1-0
Spa - Rus 1-1 |
Portugal - Griekenland 3-0
Spanje - Rusland 3-1 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
aiai tor, das echt wel spijtig, allé dat het alleen is omdat ge lui zijt, das vergooide talenten =\.
|
weet ik... heb er spijt van. maar nu is het te laat :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
weet ik... heb er spijt van. maar nu is het te laat :( |
Het is nooit te laat om terug te beginnen.... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Meestal wel ja, tenzij ik naar de training ga. :)
Maar alleen lopen vind ik echt wel fijn, dan is het gewoon ik tegen mijzelf, bepaal ik zelf hoe hard en hoe diep ik ga, gedachten op nul en dan gewoon in de "runners high" gaan...
*don't mind the undertones :o *
Met andere mensen lopen is natuurlijk wel beter voor de prestaties, als je samenloopt kan je altijd nog dat ietsje meer... |
Ben deze week nog eens gaan lopen om de conditie op te bouwen naar volgend seizoen toe. Weer 2 dagen goe stijf. Maar lopen vind ik dus echt oersaai, en met een discman ofzo lopen is echt nie handig, hoewel dat al veel zou helpen.
Tijdens het seizoen sport ik zoiezo minsten 2x tot soms 5x per week. |
|
|
|
|