|
De sport thread (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
true, feit is wel dat vorig jaar in de Tour Basso na Armstrong overduidelijk de sterktste was ;)
En Armstrong is gestopt dus zou Basso moeten winnen. En hij is duidelijker nog beter geworden als je naar deze Giro kijkt :eyes: |
Basso is ziek geworden vorig jaar, ni vergeten. Twee jaar geleden was al duidelijk dat hij de opvolger van Armstrong zou worden, en moest hij vorig jaar niet ziek gevallen zijn had ik hem het Armstrong nog wel héél moeilijk zien maken! :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Basso is ziek geworden vorig jaar, ni vergeten. Twee jaar geleden was al duidelijk dat hij de opvolger van Armstrong zou worden, en moest hij vorig jaar niet ziek gevallen zijn had ik hem het Armstrong nog wel héél moeilijk zien maken! :) |
ja idd, dat van dat ziek zijn was ik al vergeten. Had wel anders kunne lopen dan ja, alhoewel ik denk dat hij toch net iets te kort kwam om Armstrong te kloppen. Mja dat zijn vijgen na Pasen :) |
|
|
| Phortastic |
^^lol conclusie: iedereen komt er weer mee weg :rolleyes:
zo typisch...
"Maar de arts zal niet de minste naam over zijn lippen laten komen." De krant gaat ervan uit dat de speurders op het eind slechts 20 sporters van doping zullen kunnen beschuldigen.
Het gerecht staat bovendien voor een ander probleem. De nieuwe wet in Spanje die doping strafbaar maakt, is nog niet van kracht. De verdachten kunnen alleen vervolgd worden voor inbreuk op de openbare gezondheid. En dat is nu juist de vraag.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Basso is ziek geworden vorig jaar, ni vergeten. Twee jaar geleden was al duidelijk dat hij de opvolger van Armstrong zou worden, en moest hij vorig jaar niet ziek gevallen zijn had ik hem het Armstrong nog wel héél moeilijk zien maken! :) |
Als ik mij niet vergis was Basso ziek geworden in de Giro en is hij daar in één rit serieus achterop geraakt. In de Tour niet denk ik. |
|
|
| Antony |
50ste plaats in de team-ranking, kan me voorstellen da we het al slechter gedaan hebben? :)
von het wel spannend, de punten voor het eindklassement heeft heel de rangschikking nog door elkaar geschud :p kan al ni wachten op de tour. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
50ste plaats in de team-ranking, kan me voorstellen da we het al slechter gedaan hebben? :)
|
Denk dat het de beste ranking tot nu toe is. :)
Een overzichtje:
 |
|
|
| The_G0dfather |
live gezien da, was idd wel afgaan hoor voor die keeper |
|
|
| Blue Sky 99 |
Net terug van Lier waar Lierse toch wel enige moeite had met KVSK United. De eerste helft begon vrij zwak langs onze kant en Utd wist onze verdediging enkele keren uit te tikken. Na een twintigtal minuten kwamen ze dan op voorsprong via Pereira. De goal heb'k wel gemist door een sanitaire stop :) , net als vele Lommel-supps wsl. Ze zijn talrijk opgekomen maar velen arriveerden pas in de helft van de eerste periode. Fluitconcerten en boe-geroep voor de Lierse-spelers en net op dat moment trapte Snoeckie de bal van ver binnen, knap gedaan, dat zeker, maar volgens mij stond de goalie ook wat ver uit z'n doel. Eerste helft stelde niet veel meer voor, Lierse nam de wedstrijd wat meer in handen maar daar bleef het ook bij. Na de rust starte Lierse opnieuw slecht, met als hoogtepunt een verschrikkelijk lachwekend tafereel met Snoeckx en De Corte die mekaar in de weg lopen en al te moeite hebben om een gemakkelijke bal binnen te houden. Na 60 mins was het vet echter van de soep bij United. Vele Lommel-spelers begonnen over het veld te kruipen en Lierse verhoogde het tempo. Er kwamen stilaan kansen en uiteindelijk wist Mrdja (weeral schitterend gewerkt vandaag) toch een kans te verzilveren. United bracht een extra aanvaller in met Waligora maar kwam niet echt meer tot kansen, het viel enkel nog op door het allesbehalve sportieve gedrag van Thompson die terecht rood kreeg. Lierse viel verder aan en had mss nog eens moeten scoren, al bij al was Lierse wsl de ploeg die de 3 punten het meest verdiende maar een gelijkspel had mss wel een meer terechte uitslag geweest.
In ieder geval, 9 punten nu en United en Geel lijken zo goed als uitgeteld. Drie punten in Hamme volstaan voor het behoud, een puntje mss zelfs. De kans dat Hamme ons met drie doelpunten gaat verslaan lijkt me klein, al weet je maar nooit. Normaal gezien mag het ons niet meer uit handen glippen maar mij zul je niets horen zeggen tot we mathematisch zeker zijn, we zijn alvast op goede weg! |
|
|
| The_G0dfather |
| iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven... |
|
|
|
|