|
De sport thread (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Gisteren nog een interessant interview met Hamilton gelezen in den Humo. Die kerel gaat er dit jaar meer dan ooit voor en zijn voorbereiding lijkt nu heel sterk op die van Armstrong. Zijn ploegmaat Sevilla gaat ook nog potten breken.
|
LOL btw :)
Zo ziet ge maar he. Dezelfde voorbereiding maar kan ni tippen aan Armstrong. Zet nog maar eens in de verf met wat voor overgave Lance naar zo een Tour werkt. Zelden gezien, zelfs niet van een Indurain die toch ook piekte naar de Tour.
Nog een andere btw: dit was de 6de zege van Lance dit seizoen.
Kweet niet meer wie het weer zei dat hij Armstrong ne flauwe vond omdat hem de Tour rijdt en voor de rest niks. Redelijke bull stelling als ge beziet dat bijvoorbeeld Virenque (1 zege) en Ulrich (2 of 3 zeges schat ik) nog niet eens aan het totaal van Lance komen. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
LOL btw :)
Zo ziet ge maar he. Dezelfde voorbereiding maar kan ni tippen aan Armstrong. |
Hamilton had gewoon weer dikke pech deze tour, dat heeft weinig met voorbereiding te maken.
| quote: | | Hamilton werd vooraf gezien als misschien wel de grootste concurrent van Lance Armstrong. Een pijnlijke rug gooide echter roet in het eten voor de Amerikaanse kopman van Phonak. |
|
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hamilton had gewoon weer dikke pech deze tour, dat heeft weinig met voorbereiding te maken. |
ja pech, vorig jaar werd hij 3e met een gebroken sleutelbeen. Nu serieuze rugproblemen + het feit dat hij mentaal aan de grond zat door de dood van zijn hond. Maarja een topsporter mag zich hierdoor niet laten kennen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hamilton had gewoon weer dikke pech deze tour, dat heeft weinig met voorbereiding te maken. |
komaan man lol
iedereen weer pech behalve Armstrong.
Ja tzal dat weer zijn he :)
trouwens heel die ploeg van Hamilton valt door de mand dus ni zeveren over pech he want da slaat nergens op.
en emotioneel aan de grond door de dood van ne hond... GIMME A BREAK!!
hij is gewoon ni goed genoeg. poepsimpel. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
komaan man lol
iedereen weer pech behalve Armstrong.
Ja tzal dat weer zijn he :) |
Armstrong zal veel minder vlug pech hebben dan eender welke renner in het peloton omdat hij heel fris is in het hoofd en omdat hij altijd omringd wordt door zijn team.
Begrijp me niet verkeerd, ik beweer absoluut niet dat Hamilton de tour had gewonnen als hij niet was gevallen in de 6e rit. Ik bedoel alleen dat hij opgaf omdat hij rugklachten had (door die val) en niet omdat hij niet goed was. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Armstrong zal veel minder vlug pech hebben dan eender welke renner in het peloton omdat hij heel fris is in het hoofd en omdat hij altijd omringd wordt door zijn team.
|
voila se...
my point exactly. |
|
|
| dj Zevan |
concurrentie voor armstrong is gewoon over het algemeen veel zwakker dan vorig jaar
hamilton, mayo zouden de perfecte voorbereiding hebben gehad, maar laten het beide compleet afweten
en ulrich die pas in de ronde van oostenrijk of zwitserland (weet ik niemeer zeker, maar tis daar ergens in die buurt) zn eerste echte competitiewedstrijden na lange blessure terug rijdt, kan onmogelijk n echte goede vorm hebben op dit moment
en armstrong is gewoon even sterk gebleven, zo niet sterker
jammer dat armstrong nog geen tour heeft moeten rijden met echt waardige tegenstanders, maar ik denk dat dat grotendeels zijn eigen verdienste is
basso is wel heel goed id bergen, misschien beter dan armstrong, maar komt te kort id laatste tijdrit, daarom dat basso gisteren opt einde van de slotklim nog zo door reed voor armstrong
basso zal in de alpen nog wel ns winnen denk ik
en klode komt nog net iets te kort
zie hem over n paar jaar wel als kanshebber op n touroverwinning, als het armstrong tijdperk (eindelijk) voorbij gaat zijn
hopelijk dat er dan terug meer spanning in de tour gaat komen |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
voila se...
my point exactly. |
Voor en in het begin van deze tour dacht ik dat Armstrong die frisheid voor een deel kwijt was en dat zijn tegenstand sterk genoeg was om hem te breken. Boy, was I wrong! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Voor en in het begin van deze tour dacht ik dat Armstrong die frisheid voor een deel kwijt was en dat zijn tegenstand sterk genoeg was om hem te breken. Boy, was I wrong! |
hehe :) |
|
|
| CygnusX |
Mooie jump van Armstrong, klasse!
Spijtig voor Klöden, ik had het hem zeker gegund. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Chapeau voor Axel Merckx ook! Zesde eindigen in de koninginnenrit, slechts een minuut achter de grote mannen en dan nog een paar andere klasbakken kloppen in de spurt, impressive! :eyes: |
|
|
| Eagle` |
Wat een rit weeral, zeg nu nog dat de Tour boring is. Wat een ploeg heeft Lance toch, gewoon geen woorden voor, als azevedo es een dagje niet goed is heb je direct een andere klaarstaan, hell wat een berewerk dat Floyd vandaag verricht heeft ongelofelijk :eek: Die kop van ullrich sprak boekdelen toen ie bovenkwam op de laatste col, volgens mij zag ie gewoon zwart voor de ogen en dan die sprint van Lance gewoon schitterend.
Wat een tour toch weer,wat een schitterende sport, de mooiste sport imo 
edit: natuurlijk mooie prestatie van axel niet vergeten, die we volgend jaar volgens mij zien meedraaien in de blauwe trein :) |
|
|
|
|