return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 146)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Echt hé.

Meest decadente sport ooit, zoveel geld dat daarin rondgaat en zo weinig echte sportieve aspecten :nervous:


Dat verhaal gaat ook op voor bvb Golf :)
The_G0dfather
formula one rox, punt
The_G0dfather
quote:
Originally posted by _Jedi
^Live kan je ze toch altijd zien...
tuurlijk alleen de gepassioneerden staan er voor op om 4u 's nachts of gaan niet slapen.. :D


guilty :p , allé soms, zeker die gp van japan met schumacher die nog kampioen kon worden in de laatste race, klote gp dat :(
Jasperovitsj
Binnen een half uurtje op BBC, de FA Cup final tussen Chelsea en Manchester United! Bovendien in het gloednieuwe Wembley stadion. Ik heb zo'n gevoel dat het een spetterende match gaat worden :crazy:
massiveK
Thx for the info.. dat zal ik niet missen (amai.. mijn blokperiode zal zich heel slecht verlopen.. met ook tiesto vanavond :nervous: )
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb zo'n gevoel dat het een spetterende match gaat worden :crazy:


wrong feeling :o
Jasperovitsj
:o


Wembley ziet er wel überfat uit :crazy:
Real
Haha wat een zeikmatch. :nervous:
Jasperovitsj
Ge zijt zelf een zeikmatch!
Real
:wtf:

Jasperovitsj
Oké, de tweede helft is al een pak aangenamer! :crazy:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Oké, de tweede helft is al een pak aangenamer! :crazy:


hetgeen ik heb gezien vond ik toch niet echt interessant :(


edit: Chelsea heeft gewonnen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement