|
De sport thread (pg. 146)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Echt hé.
Meest decadente sport ooit, zoveel geld dat daarin rondgaat en zo weinig echte sportieve aspecten :nervous: |
Dat verhaal gaat ook op voor bvb Golf :) |
|
|
| The_G0dfather |
| formula one rox, punt |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^Live kan je ze toch altijd zien...
tuurlijk alleen de gepassioneerden staan er voor op om 4u 's nachts of gaan niet slapen.. :D |
guilty :p , allé soms, zeker die gp van japan met schumacher die nog kampioen kon worden in de laatste race, klote gp dat :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Binnen een half uurtje op BBC, de FA Cup final tussen Chelsea en Manchester United! Bovendien in het gloednieuwe Wembley stadion. Ik heb zo'n gevoel dat het een spetterende match gaat worden :crazy: |
|
|
| massiveK |
| Thx for the info.. dat zal ik niet missen (amai.. mijn blokperiode zal zich heel slecht verlopen.. met ook tiesto vanavond :nervous: ) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb zo'n gevoel dat het een spetterende match gaat worden :crazy: |
wrong feeling :o |
|
|
| Jasperovitsj |
:o
Wembley ziet er wel überfat uit :crazy: |
|
|
| Real |
| Haha wat een zeikmatch. :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge zijt zelf een zeikmatch! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké, de tweede helft is al een pak aangenamer! :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oké, de tweede helft is al een pak aangenamer! :crazy: |
hetgeen ik heb gezien vond ik toch niet echt interessant :(
edit: Chelsea heeft gewonnen :( |
|
|
|
|