return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 107)
View this Thread in Original format
djcresto
mijn ploeg voor de wk manager op sportuitslagen.nu

1. Cech (Tsjechië - Doelman)
2. Van der Sar (Nederland - Doelman)
3. Ayala (Argentinië - Verdediger)
4. Eboué (Ivoorkust - Verdediger)
5. Kuffour (Ghana - Verdediger)
6. Onyewu (Verenigde Staten - Verdediger)
7. Ballack (Duitsland - Middenvelder)
8. Essien (Ghana - Middenvelder)
9. Kaka (Brazilië - Middenvelder)
10. Lampard (Engeland - Middenvelder)
11. Schweinsteiger (Duitsland - Middenvelder)
12. Adriano (Brazilië - Aanvaller)
13. Drogba (Ivoorkust - Aanvaller)
14. Henry (Frankrijk - Aanvaller)
15. Shevchenko (Oekraine - Aanvaller)
mellow_head
lol @ Onyewu
mellow_head
Prono voor dezenavond CL finale: FC Barcelona - Arsenal FC 2 - 2 (na 90 min en/of eventuele verlengingen)

Arsenal wint met strafschoppe :p Sorry ik HAAT Barça gewoon :)
djcresto
0-0 :D
djcresto
ac meloen doet aan verjonging:rolleyes:
De Italiaanse verdediger Giuseppe Favalli verhuist van Inter naar stadsrivaal AC Milan.
De 34-jarige Favalli (foto) heeft een contract voor twee seizoenen getekend bij de club van Carlo Ancelotti.

De 47-voudige international, die niet geselecteerd werd voor het WK, heeft 2 jaar bij Inter gespeeld.

bron sporza.be
Jasperovitsj
Baaaarrrççççaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :crazy:
Gladius
prachtige finale, alleen spijtig van de 10vs11 situatie. Ik gunde het beide ploegen; beiden ontzettend hoog niveau.
man van de match: Larsson (met 2 sublieme assists)
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
prachtige finale, alleen spijtig van de 10vs11 situatie. Ik gunde het beide ploegen; beiden ontzettend hoog niveau.
man van de match: Larsson (met 2 sublieme assists)


idd, had het nog wel willen zien met 11 tegen 11. Barca was nergens tot die rode kaart :/

Jammer, maar toch wel top finale.
Gladius
yep, ik betwijfel of barca het gered zou hebben met 11tegen11. Arsenal tikte die bal zo knap rond. Da's het mooiste voetbal dat ik sinds jaren gezien heb. Eboué olé =)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius

man van de match: Larsson (met 2 sublieme assists)

Absoluut!! :crazy:
Geweldige wissels van Rijkaard, en iets minder geslaagde wissels van Wenger...

En kom, Barça mag ook een kaarske branden voor Valdez hoor, die heeft er toch ook minstens 3 bijna gemaakte doelpunten uitgehaald :)

Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
yep, ik betwijfel of barca het gered zou hebben met 11tegen11. Arsenal tikte die bal zo knap rond. Da's het mooiste voetbal dat ik sinds jaren gezien heb. Eboué olé =)


idd ben dit seizoen ook verliefd geworden op arsenal hun spel. Zo geweldig om zien :eyes:

En idd die doelman van Barca is om het met een cliché te zeggen serieus underrated ;)
Eagle`
spijtig geen Messi te bespeuren in de finale
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement