|
De sport thread (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
mijn ploeg voor de wk manager op sportuitslagen.nu
1. Cech (Tsjechië - Doelman)
2. Van der Sar (Nederland - Doelman)
3. Ayala (Argentinië - Verdediger)
4. Eboué (Ivoorkust - Verdediger)
5. Kuffour (Ghana - Verdediger)
6. Onyewu (Verenigde Staten - Verdediger)
7. Ballack (Duitsland - Middenvelder)
8. Essien (Ghana - Middenvelder)
9. Kaka (Brazilië - Middenvelder)
10. Lampard (Engeland - Middenvelder)
11. Schweinsteiger (Duitsland - Middenvelder)
12. Adriano (Brazilië - Aanvaller)
13. Drogba (Ivoorkust - Aanvaller)
14. Henry (Frankrijk - Aanvaller)
15. Shevchenko (Oekraine - Aanvaller) |
|
|
| mellow_head |
Prono voor dezenavond CL finale: FC Barcelona - Arsenal FC 2 - 2 (na 90 min en/of eventuele verlengingen)
Arsenal wint met strafschoppe :p Sorry ik HAAT Barça gewoon :) |
|
|
| djcresto |
ac meloen doet aan verjonging:rolleyes:
De Italiaanse verdediger Giuseppe Favalli verhuist van Inter naar stadsrivaal AC Milan.
De 34-jarige Favalli (foto) heeft een contract voor twee seizoenen getekend bij de club van Carlo Ancelotti.
De 47-voudige international, die niet geselecteerd werd voor het WK, heeft 2 jaar bij Inter gespeeld.
bron sporza.be |
|
|
| Jasperovitsj |
| Baaaarrrççççaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :crazy: |
|
|
| Gladius |
prachtige finale, alleen spijtig van de 10vs11 situatie. Ik gunde het beide ploegen; beiden ontzettend hoog niveau.
man van de match: Larsson (met 2 sublieme assists) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
prachtige finale, alleen spijtig van de 10vs11 situatie. Ik gunde het beide ploegen; beiden ontzettend hoog niveau.
man van de match: Larsson (met 2 sublieme assists) |
idd, had het nog wel willen zien met 11 tegen 11. Barca was nergens tot die rode kaart :/
Jammer, maar toch wel top finale. |
|
|
| Gladius |
| yep, ik betwijfel of barca het gered zou hebben met 11tegen11. Arsenal tikte die bal zo knap rond. Da's het mooiste voetbal dat ik sinds jaren gezien heb. Eboué olé =) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
man van de match: Larsson (met 2 sublieme assists) |
Absoluut!! :crazy:
Geweldige wissels van Rijkaard, en iets minder geslaagde wissels van Wenger...
En kom, Barça mag ook een kaarske branden voor Valdez hoor, die heeft er toch ook minstens 3 bijna gemaakte doelpunten uitgehaald :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
yep, ik betwijfel of barca het gered zou hebben met 11tegen11. Arsenal tikte die bal zo knap rond. Da's het mooiste voetbal dat ik sinds jaren gezien heb. Eboué olé =) |
idd ben dit seizoen ook verliefd geworden op arsenal hun spel. Zo geweldig om zien :eyes:
En idd die doelman van Barca is om het met een cliché te zeggen serieus underrated ;) |
|
|
| Eagle` |
| spijtig geen Messi te bespeuren in de finale |
|
|
|
|