return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 108)
View this Thread in Original format
Antony
ik had het eerder voor Arsenal... speelde knap en snel voetbal met ongelooflijke impulsen van Ljungberg! triest gevolg van die snelle rode kaart was ook dat Bergkamp geen waardig afscheid kreeg :(

een waardig afscheid was er wel voor Larsson, 2 jaartjes Barça om 'binnen' te zijn... denk dat hij dat nu gerust is :p
Xilver
Arse 'n all
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
idd ben dit seizoen ook verliefd geworden op arsenal hun spel. Zo geweldig om zien :eyes:


Zeg Arsenal was een aantal jaren geleden wel een pak indrukwekkender vond ik. Nu zijn ze pas op stoom gekomen naar het einde van het seizoen toe.

@ eigeel: Messi is al is te vroeg opnieuw begonnen, met oog op het wk zal hij zeker gn risico willen nemen.
Eagle`
Hleb was ook wel veel minder gisteren, spijtig had er al een top europees seizoen opzitten tot dusver nogthans
mellow_head
Spijtig da Barça gewonnen heeft :( Almunia keepte een matige wedstrijd, ik vind toch da hij in fout ging bij die twee tegendoelpunten, als ne spits zo kort bij u komt is het minste wa ge kunt doen uit uw goal kome en ni met uw benen staan zwaaie in de hoop de bal tegen te houden. Maar ja, so be it. Up to the next season! :cool:
Jasperovitsj
Kijk eens naar dat eerste doelpunt vanuit het camerastandpunt achter de keeper. Eto'o zet hem gewoon op een geniale manier op het verkeerde been door die schijnbeweging en zijn snelheid. Hij lijkt die bal in één tijd naar de verste hoek te gaan trappen (welke spits zou dat niet doen?), waardoor Almunia zijn gewicht al naar de verste hoek verplaatst, wat volstrekt logisch is. Maar in plaats daarvan controleert Eto'o die bal nog en maakt daarbij heel snel nog een paar extra meters. De korte hoek ligt daardoor open en Almunia kan gewoon niet snel genoeg meer zijn gewicht terug opnieuw verplaatsen om die hoek voldoende af te schermen. Dus ik denk dat dat doelpunt eerder te danken was aan de klasse van Eto'o dan aan de zwakte van Almunia. :)
Bij het 2de doelpunt treft hij ook niet echt schuld vind ik. Voor hetzelfde geld is dat schot van Belletti 5 centimeter meer naar links en schampt het gewoon af op de knie van Almunia in plaats van in doel te verdwijnen. Ligt het niet eerder aan de verdediging van Arsenal die Belletti zomaar in de 16 liet infiltreren en hem nog ruimte gaf voor een schot ook?

Enfin, Almunia heeft misschien niet de beste match van z'n leven gekeept, maar ik zie overal mensen zeggen dat het min of meer door zijn toedoen is dat Arsenal heeft verloren. En dat vind ik niet echt terecht. Niet vergeten dat hij in de eerste helft die bijna gemaakte goal van Eto'o nog tegen de paal devieert, en in de 2de helft haalt hij die knal van Iniesta nog uit de hoek. Dus zo slecht heeft hij het echt ni gedan :)
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
Zeg Arsenal was een aantal jaren geleden wel een pak indrukwekkender vond ik. Nu zijn ze pas op stoom gekomen naar het einde van het seizoen toe.



Vind ik niet. Dat ze europees nog nooit zo ver zijn gekomen zegt genoeg... Zo goed speelden ze een aantal jaren terug echt niet hoor imo. En ze zijn al op stoom vanaf de 1/8ste finale tegen real. Das de kunst ook, op stoom komen tegen het einde van het seizoen wanneer de prijzen worden uitgedeeld. In de groepfase op stoom zijn heeft ook ni veel zin he ;)

Trouwens in de groepfase hebben ze bekans ook alles gewonnen hoor, dus kan ni echt volgen ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
Vind ik niet. Dat ze europees nog nooit zo ver zijn gekomen zegt genoeg... Zo goed speelden ze een aantal jaren terug echt niet hoor imo. En ze zijn al op stoom vanaf de 1/8ste finale tegen real. Das de kunst ook, op stoom komen tegen het einde van het seizoen wanneer de prijzen worden uitgedeeld. In de groepfase op stoom zijn heeft ook ni veel zin he ;)

Trouwens in de groepfase hebben ze bekans ook alles gewonnen hoor, dus kan ni echt volgen ;)


Resultaten in Premier League tellen niet :p Een paar jaar geleden speelden ze daar alles op een hoopje. Dit seizoen was het toch een pak minder. Hun prestaties in Europa dit jaar waren dan weer wel indrukwekkend, dat geef ik graag toe.

Was net tegen ne kameraad aant vertellen hoe indrukwekkend het wel was dat ze 9 matchen geen tegengoal hadden gekregen. En net op die moment scoort Barcelona toch wel zeker.
Phortastic
10 en een halve match geen tegengoal zelfs ;)
ze hadden al 10 matchen geen goal binnen toen ze de finale begonnen :)

Nooit eerder gezien op europees vlak, was uiteraard ook een record :eyes:
Bertn
quote:
Thierry Henry, aanvaller en kapitein Arsenal, is erg ontgoocheld na de verloren finale gisteren tegen Barcelona. ,,Dit doet pijn. Temeer daar we, na het bekijken van de beelden, over de arbitrage kunnen klagen." Henry en coach Arsène Wenger zijn kwaad omdat de eerste goal van Barça buitenspel was.
,,Over de uitsluiting van Lehman kan je niets zeggen. Dat was een fout." geeft Wenger toe.
,,Mijn grootste ontgoocheling is de eerste goal van Barcelona, dat was buitenspel. Ik ben erg gefrustreerd en kwaad dat we een doelpunt uit buitenspel tegenkregen. Dat is erg moeilijk te aanvaarden... Het is altijd zwaar om een verlies te accepteren na een slechte beslissing."



Beetje flauw vind ik... ze zeggen ook niks over hun goal, die er kwam dankzij een onterecht gefloten vrije trap he...

Phortastic
quote:
Originally posted by Bertn
Beetje flauw vind ik... ze zeggen ook niks over hun goal, die er kwam dankzij een onterecht gefloten vrije trap he...


true, maarja hebt ge al ooit iemand van het verloren kamp een terechte opinie horen geven na de match? Ik niet vaak in ieder geval :)

Buiten Stephan de Mol over Conceicao natuurlijk, dat was uiteraard wel de nagel op de kop...
RadiantB
quote:
Originally posted by djcresto Was net tegen ne kameraad aant vertellen hoe indrukwekkend het wel was dat ze 9 matchen geen tegengoal hadden gekregen. En net op die moment scoort Barcelona toch wel zeker.


The irony ! :p

Ik vraag me wel af waarom Iniesta, Beletti en Larsson niet in de basis zijn begonnen, als je ziet wat voor sukkelaars wel mochten meedoen. (Giuly, Oleguer bvb)
Zij hebben dan ook voor de kentering gezorgd, want van Ronaldinho moest het niet komen.

offtopic: f*ck telenet ! Ik heb het eerste half uur gemist omdat die klojo's weer aan het prutsen waren. (eerst internet weg, dan tv ;s)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement