|
De sport thread (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Amai, serieus zwaar verdict :nervous: |
hehe neen dat was een grapje hoor :) |
|
|
| Real |
Juve naar 3e klasse -> burgeroorlog in Italië -> begin 3e wereldoorlog (denk ik)
Ik gok dat het bij een beperkte sportieve sanctie en een fikse boete zal blijven, als Juve idd schuldig wordt bevonden. Maar mijn glazen bol zit in't wasmachien dus kben niet helemaal zeker. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Amai, serieus zwaar verdict :nervous: |
tzou zo moeten zijn....
Juve is dan nog mijn favoriete Italiaanse ploeg.
Er moet dringend een loonplafond komen. Eén in absolute cijfers en één in verhouding tov het budget. Dat zou al veel oplossen waarschijnlijk. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| 1-1 in België - Saudi-Arabië voor de moment. |
|
|
| Jasperovitsj |
| WK '94 anyone? :toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
WK '94 anyone? :toothless |
Bwa, 'k wil gerust wel nog een keer tegen hen verliezen om nog eens tegen Holland te kunnen winnen :D |
|
|
| djcresto |
| wat een zielige match |
|
|
| Real |
| Nogal ja. En de stilte in dat stadion helpt niet echt. :sadgreen: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| De eindronde met een week uitgesteld, wat een klucht is me dat aan't worden :mad: :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
De eindronde met een week uitgesteld, wat een klucht is me dat aan't worden :mad: :whip: |
de voetbalbond op zijn best :rolleyes:
Moeskroen heeft nu ook zijn licentie. Wat is het nut daar nog van eigenlijk. Gelijk wat de eerste beslissing is, tkomt meestal toch nog in orde. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Moeskroen heeft nu ook zijn licentie. Wat is het nut daar nog van eigenlijk. Gelijk wat de eerste beslissing is, tkomt meestal toch nog in orde. |
idd, das dus echt he. Wat een klucht toch die licentiecomissie. Het dossier was TOTAAL niet aanvaardbaar, 2 weken derna alles oki. Sure :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
idd, das dus echt he. Wat een klucht toch die licentiecomissie. Het dossier was TOTAAL niet aanvaardbaar, 2 weken derna alles oki. Sure :rolleyes: |
zogezegd door sponsors. Detremmerie heeft waarschijnlijk zijn portefeuille bovengehaald. |
|
|
|
|