return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 101)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Amai, serieus zwaar verdict :nervous:

hehe neen dat was een grapje hoor :)
Real
Juve naar 3e klasse -> burgeroorlog in Italië -> begin 3e wereldoorlog (denk ik)

Ik gok dat het bij een beperkte sportieve sanctie en een fikse boete zal blijven, als Juve idd schuldig wordt bevonden. Maar mijn glazen bol zit in't wasmachien dus kben niet helemaal zeker. :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Amai, serieus zwaar verdict :nervous:


tzou zo moeten zijn....

Juve is dan nog mijn favoriete Italiaanse ploeg.

Er moet dringend een loonplafond komen. Eén in absolute cijfers en één in verhouding tov het budget. Dat zou al veel oplossen waarschijnlijk.
Blue Sky 99
1-1 in België - Saudi-Arabië voor de moment.
Jasperovitsj
WK '94 anyone? :toothless
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
WK '94 anyone? :toothless


Bwa, 'k wil gerust wel nog een keer tegen hen verliezen om nog eens tegen Holland te kunnen winnen :D
djcresto
wat een zielige match
Real
Nogal ja. En de stilte in dat stadion helpt niet echt. :sadgreen:
Blue Sky 99
De eindronde met een week uitgesteld, wat een klucht is me dat aan't worden :mad: :whip:
djcresto
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
De eindronde met een week uitgesteld, wat een klucht is me dat aan't worden :mad: :whip:


de voetbalbond op zijn best :rolleyes:

Moeskroen heeft nu ook zijn licentie. Wat is het nut daar nog van eigenlijk. Gelijk wat de eerste beslissing is, tkomt meestal toch nog in orde.

Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto


Moeskroen heeft nu ook zijn licentie. Wat is het nut daar nog van eigenlijk. Gelijk wat de eerste beslissing is, tkomt meestal toch nog in orde.


idd, das dus echt he. Wat een klucht toch die licentiecomissie. Het dossier was TOTAAL niet aanvaardbaar, 2 weken derna alles oki. Sure :rolleyes:
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
idd, das dus echt he. Wat een klucht toch die licentiecomissie. Het dossier was TOTAAL niet aanvaardbaar, 2 weken derna alles oki. Sure :rolleyes:


zogezegd door sponsors. Detremmerie heeft waarschijnlijk zijn portefeuille bovengehaald.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement