|
De sport thread (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Beckham noem ik echt gene winger hoor, hij kan geen acties maken, kan geen man voorbij gaan. Het enigste wa die gast kan doen is voorzetten versturen, vrije trappen nemen of het ondergoed van ze vrouw dragen.
Cecinho daar zit wel potentieel in voor de rest. Roberto Carlos wordt oud |
Idd, ik vind dat ook van Beckham hoor, maar bon winger is wel de plek waar hij het meest gespeeld heeft, vandaar. Cicinho zit idd potentieel in, maar imo heeft Real een volledig nieuw middenveld nodig.
De indruk die Barca maakt is voor een groot deel te danken aan hun middenveld. Zij hebben daar spelers als Deco, Xavi, Messi, Ronaldhinho,.. De enige die daarbij in de buurt komt is Zidane, maar zoals ik eerder zei; dine is zo goed als einde carriere. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
1ne goal en gij geniet? een basketmatch volgen moet u een spontaan orgasme opleveren dan |
ah dus genieten van voetbal kunt gij enkel als der goalen vallen? :nervous:
Dan kijkt ge idd best naar basketbal ofzo ja. |
|
|
| Antony |
| heb me die stelling geen probleem... en daarom kijk ik ook enkel naar matchverslagen (meestal op hollandse posten waar ze beduidend langer zijn) |
|
|
| Eagle` |
putain messi  |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
putain messi |
.
18 jaar, ne kop kleiner dan zijn mandekkers, en die dan toch allemaal op een hoopke spelen. En dan die plaatsbal op de kruising, geniaal :eyespop:
En f*cking Del Horno, den eerste keer had het al rood moeten zijn :whip: |
|
|
| Gladius |
| jah niet te doen, die moet na de match op basis van die beelden nog zwaarder geschorst kunnen worden vind ik. Net zoals die van Liverpool gisteren, Xavier Alonso ofzow |
|
|
| Jasperovitsj |
| Messi heeft in die fase van de rode kaart trouwens veel geluk gehad, want ook Robben ging met 2 benen recht vooruit op de schenen van Messi af. Als die 20 centimeter verder was doorgeschoven had dat niet goed afgelopen :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
.
18 jaar, ne kop kleiner dan zijn mandekkers, en die dan toch allemaal op een hoopke spelen. En dan die plaatsbal op de kruising, geniaal :eyespop:
En f*cking Del Horno, den eerste keer had het al rood moeten zijn :whip: |
da was puur een rugby charge, soit de versnelling die messi in de bene heeft is echt wel fenomenaal :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ True. Ik kan die mannen dus ergens wel snappen dat ze zo chargeren. Telkens belachelijk gemaakt worden door een 18-jarig broekventje van ne kop kleiner, ge zou voor minder gefrustreerd worden :stongue: |
|
|
| Phortastic |
Jaja die Messi laat eens zien in de CL wa hij in zen mars heeft. Heerlijk.
Elke football manager 2006 fan wist trouwens al langer dat Messi een supertalent is ;) |
|
|
| Antony |
ok, kheb me geregistreerd en heb een ploeg samengesteld, hoe geraak ik nu mee in het beta team? :conf:
mijn naam daar is ' Antony_vd '
edit: heb het al gevonden, kan iemand me de toegangscode door pm'en? |
|
|
|
|