|
De sport thread (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Achja, ik heb 1100 punten aan Valverde verspild, in de volle overtuiging dat die meedeed :o |
|
|
| CygnusX |
Het Beta team staat toch maar op een mooie 19e plaats in de teamranking :D
| quote: | Originally posted by diddi
Tom Boonen heb ik ook ergens in een ploegje zien staan... :stongue: :p |
Dat zal Jennifer zijn, Tom Boonen-fan in hart en nieren :) |
|
|
| diddi |
| ^ idd, Jennifer :toocool: |
|
|
| Push2005 |
Jammer dat ik er nieks van ken, anders zou ik met plezier meedoen :D
Tof dat er een BeTA-team is :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jammer dat ik er nieks van ken |
Dat is geen excuus :whip: :p Voor de Tour moet je u maar inschrijven. |
|
|
| djcresto |
| In badminton komt er een nieuw puntensysteem. Rallypointsysteem tot 21. Joy joy:rolleyes: |
|
|
| diddi |
16.20u VALPARTIJ van Petacchi. De spurter staat een hele tijd aan de kant en grijpt naar zijn knieën. Vier Milram-renners wachten hem op.
:whip: |
|
|
| Antony |
| normaal zouk da ni erg vinde, ma nu khem in men ploeg heb zitten ligt da anders :rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
Ondanks een dag met weinig punten is het BeTA team 2 plaatsen gestegen naar 17 :)
De beste van de dag is de enige niet-BeTA in het team: Arne 15. Evenveel punten als Anthony, Cyg,nusX en TatanaGirl die de leiding overneemt. |
|
|
| djcresto |
| pettachi geeft op met een gebarsten knieschijf |
|
|
| Jasperovitsj |
Autsch, das wel jammer. Ik ben ni zo'n fan van Ale Jet, maar zoiets wenst ge geen enkele coureur toe, zeker niet aan het begin van de grote Rondes :nervous:
De Giro en zeker de Tour gaan dan een pak aan spankracht verliezen :sadgreen: |
|
|
| diddi |
| baaaaaaaaaaaaalen is dat... |
|
|
|
|