return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 98)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Achja, ik heb 1100 punten aan Valverde verspild, in de volle overtuiging dat die meedeed :o
CygnusX
Het Beta team staat toch maar op een mooie 19e plaats in de teamranking :D

quote:
Originally posted by diddi
Tom Boonen heb ik ook ergens in een ploegje zien staan... :stongue: :p


Dat zal Jennifer zijn, Tom Boonen-fan in hart en nieren :)
diddi
^ idd, Jennifer :toocool:
Push2005
Jammer dat ik er nieks van ken, anders zou ik met plezier meedoen :D

Tof dat er een BeTA-team is :)
MikeVee
quote:
Originally posted by Push2005
Jammer dat ik er nieks van ken


Dat is geen excuus :whip: :p Voor de Tour moet je u maar inschrijven.
djcresto
In badminton komt er een nieuw puntensysteem. Rallypointsysteem tot 21. Joy joy:rolleyes:
diddi
16.20u VALPARTIJ van Petacchi. De spurter staat een hele tijd aan de kant en grijpt naar zijn knieën. Vier Milram-renners wachten hem op.


:whip:
Antony
normaal zouk da ni erg vinde, ma nu khem in men ploeg heb zitten ligt da anders :rolleyes:
MikeVee
Ondanks een dag met weinig punten is het BeTA team 2 plaatsen gestegen naar 17 :)


De beste van de dag is de enige niet-BeTA in het team: Arne 15. Evenveel punten als Anthony, Cyg,nusX en TatanaGirl die de leiding overneemt.
djcresto
pettachi geeft op met een gebarsten knieschijf

Jasperovitsj
Autsch, das wel jammer. Ik ben ni zo'n fan van Ale Jet, maar zoiets wenst ge geen enkele coureur toe, zeker niet aan het begin van de grote Rondes :nervous:
De Giro en zeker de Tour gaan dan een pak aan spankracht verliezen :sadgreen:
diddi
baaaaaaaaaaaaalen is dat...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement